poniedziałek, 1 listopada 2010

...od tego się zaczęło...

Listopad jest dla mnie bardzo nostalgiczny. Zastanawiałam się, gdzie był początek moich ukrytych talentów i znalazłam to:

To były czasy.
Tak z dnia na dzień odkrywałam swoje talenty. Nie które z nich porzuciłam.
Jak to w życiu musiał minąć czas, aby zrozumieć, że czegoś mi brakuje i zjada mnie tęsknota.
Zaczęło się od ...
 i pewnej osóbki, która mi dała nadzieję i wiarę w tworzenie.
Zakasałam rękawy i oto wyniki...
i inne, którymi pochwalę się następnym razem.
Miłego oglądania:)

4 komentarze:

  1. Ślicznie tworzysz:) Wszystko wspaniałe ale koty są boskie ( jestem wielką miłośniczką kotów) Dzięki za udział w rozdawnictwie:) Zapraszam do siebie częściej:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koty!!! Twoje sa super.

    OdpowiedzUsuń