poniedziałek, 27 grudnia 2010

Candy :- )

Witam Was serdecznie 
po świętach:)

Nowy Rok zbliża się dużymi krokami.
Dla mnie i pewnie dla wielu z Was to czas do refleksji.
Obiecałam zrobić candy, bo zebrało się wiele okazji.Oto one:
*założyłam bloga,
*miałam urodziny,
*były imieninki kobiet na B,
*były mikołajki,
* urodziny mojego brata,
* 20 osób obserwujących,
*ponad 20 post,
*święta Bożego Narodzenia,
*zbliżająca się 5 rocznica mojego ślubu,
*Nowy Rok....itd.
!!!!
Szczęśliwy posiadacz otrzyma ode mnie

...
ZESTAW trzech choinek zawieszek ręcznie uszytych i wykończonych 
 oraz   

przydasie
( 24 serwetki, które można wykorzystać do zdobienia przedmiotów techniką decoupage,
koronki, kolorowe sznureczki, filcowe kwiatki, guziki itd.)

Zasady jak zwykle te same.
Zostawiamy komentarzyk pod postem. Umieszczamy informację na swoim blogu + zdjęcie o candy.
Ci co nie posiadają bloga proszę o podanie swojego maila w komentarzu - to ułatwi sprawę później.

Zapisy trwają do 11 stycznia 2011 do godzinny 11.00 
Ogłoszenie wyników następnego dnia.
***
W nadchodzącym Nowym Roku życzę, 
aby był pełen pozytywnych emocji, zdarzeń i chwil, które będzieci mile wspominać.
DO SIEGO ROKU
:)
 


109 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza :)
    Zapisuje sie ,bo nagroda kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że ja będę pierwsza:)
    słodkości, pyszności:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nio to jestem druga:0)
    Choineczki prześliczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie dołącze do zabawy ;)
    Pozdrawiam :)
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. dopisuję się do zabawy serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapisuję;) i życzę szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zapisuję :-) Szczęśliwego Nowego Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie przyłączę się do grona uczestniczek :)
    pozdr ela

    OdpowiedzUsuń
  9. witam,zapisuje się do tego pieknego candy,

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień Dobry

    To i ja się tutaj wpisuje bo wśród
    takich życzliwych ludzi ,dobrze się czuje.
    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią się zapisuję na te cukierki:)Bardzo miło tu u Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycająca ilość serwetek - och, ale mi się zamarzyły! :)

    pozdrawiam ciepło,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A już nie długo rozpoczniemy jeszcze jadą zabawę więc zapraszamy do śledzenia :)
    A losowanie będzie 29 :) i poprosiłabym o link do danego posta.

    A tak w ogóle to całkiem tu miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście również się zgłaszam :) Jeszcze raz dziękuję za sympatyczne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już umieściłam linka i wpisik i banerek. Czym można zakląć los aby wygrać te cudeńka? a tu link: http://pracowniapodaniolem.blogspot.com/2010/12/u-malutkiej-tez-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool candy
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego nowego roku i piszę się na te słodkości :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj..ja też w kolejce staję. Wszystkiego dobrego w 2011 roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się do losowania. najlepsze życzenia w nowym roku! :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. o ja tez ustawiam się w kolejce po słodkości ^^ i Szczęśliwego Nowego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja, i ja!!!

    Najlepszego dla Ciebie w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności,może dopisze mi szczęście:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Banałem, jest napisanie, że obok tych piękności nie można przejść obojętnie, ale ja czasem lubię pisać banały. Zwłaszcza, że są zgodne z prawdą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moze wreszcie sie uda? Hm... tak czy siak mam straszna ochote na te niespodzianki wiec sie zapisuje. Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. serdecznośći w nowym roku :)
    i grzecznie się ustawiam w kolejkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt!
    I bardzo chcą uczestniczyć!
    http://ya-belyova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nam przydadzą się wszelkie przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kuszą mnie te wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja też ustawiam się w kolejce:)Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja chętnie ustawiam się w kolejce!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też stanę w kolejce :) http://maka-sol-woda.blogspot.com/ Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja spróbuję szczęścia. Chętnie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne przydasie, zapiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczne prezenty przygotowalas i z checia sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się i ja!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  37. super :)
    zapisuję się do kolejki :)

    wszystkiego najlepszego w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja spróbuję w nowym roku szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się :)
    kati.sc625@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie ustawię się do kolejki :)
    zapraszam do siebie: zimna29.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. ŚLICZNOŚCI. ZAPISUJĘ SIĘ I RÓWNIEŻ ZAPRASZAM DO SIEBIE NA CANDY I NA WYMIANKĘ. POZDROWIONKA

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się zapisuję i czekam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przydasiowe Candy :) Super!
    I ja staję w kolejce... i zostaje na tym blogu ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  44. hello! nice candy! congrats!
    I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  45. cudeńka,może i ja się zapiszę,wszystkiego naj w nowym roku i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję sie na to sympatyczne candy :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę spełnienia najskrytszych marzeń w tym Nowym Roku! ***
    ustinika.blogspot.com
    ju_z@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Kusisz, kusisz...
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też, ja też! Liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też obojętnie nie przejdę a co może się uda???

    OdpowiedzUsuń
  50. dopiszę się do tej listy ludzi wierzącej w swoje szczęście :)
    bo i ja wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  51. i ja z przyjemnością się zapisuję:):):)
    Szczęścia w Nowym Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rzeczywiście jest, co świętować! no i fajnie, że przy okazji można coś uszczknąć! Pozdrowienia noworoczne

    OdpowiedzUsuń
  53. to i ja z miłą chęcią się zapisuje i zapraszam na candy do mnie: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  54. Pozdrawiam i życzę w nowym Roku spełnienia marzeń tych wypowiedzianych i tych tylko w sercu.
    Oczywiscie ustawiam się też w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana bardzo dużo powodów twojego candy pokrywa się z moimi zdarzeniami w ostatnim miesiącu roku. Choineczki są prześliczne:) ustawiam się w kolejce może się uda:) zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Ustawiam się w kolejeczce po te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością i nadzieją na wygraną, ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Noworocznie pozdrawiam i zapisuję się też :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  60. smakowitości, jak tu przejść obojetnie - nie da się, ustawiam sie w kolejce i zapraszam do siebie Majka z szprotkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Co za słodkości...
    I ja się chętnie dopiszę

    OdpowiedzUsuń
  62. Jako Wiedźma staję w kolejce ;) będę czarować, moze uda mi się rzucić urok i wygrać :) Pozdrawiam
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja się ustawiam w kolejce . Wpadły mi w oko choineczki a i inne cukierasy zachęcają .
    Pozdrawiam Dancia

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja dopisuje sie do losowania

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście, że się zapisuję, widzę cudne serwetki a jak wiadomo serwetek nigdy dość;)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja się zapisuję i noworocznie pozdrawiam. Zapraszam na www.masosolnie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja ustawiam się po cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie się zapisze po takie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja chętnie się dopiszą a może mi się poszczęści. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Hola, me llamo Chechi, soy de Peru, navegando encontre tu blog megusto mucho y depaso me apunto a tu sorteo espero que aceptes mi participacion, estan muy bonitos los premios,mi email es: xexi2009@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Eh, spróbuję szczęścia :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też spróbuje szczęścia, bo nagroda cudna :)
    candies-dla-ciebie.blogspot.com

    PS ostatni tez wygrywają? :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ciesze sie ze do mnie trafilas na candy bo dzieki temu ja trafilam na Twoje :)
    ciekawe ktorej sie uda ;)
    zycze milego blogowania i samych tworczych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejku ile ładnych rzeczy :D

    ragusiab@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja także staję w kolejce i pozdrawiam ; )
    http://creatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ło matko i córko ! jaka długa ta kolejka, stanę więc i ja :)

    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję za zaproszenie:)
    I korzystam z chęcią przygarnięcia przydatnych przydasi;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też się dopisuję i swemu szczęściu dopinguję, bo takie cuda wygrać miło, byle mi się poszczęściło ;) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam gorąco!

    http://moj-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. It's a wonderfull candy! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem chętna.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja tez jestem chetna na te cukieraski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. W takim razie i ja w kolejeczce się zapisuję - mam nadzieję, że nie ostatnia :)
    Pozdrawiam gorąco :)
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Same słodkości :) i ja ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratulujemy wspaniałej imprezy! Dzięki za szansę. Mam nadzieję, że miał szczęście. Link umieszczone na lewym panelu przez http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/ daty

    OdpowiedzUsuń
  87. Dołączam do zabawy. Pozdrawiam
    www.zawszewiosna.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ależ słodkie to candy;-) !!
    Pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam i przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  90. To jeszcze ja!:), widzę na zdjęciu fajniutkie serwetki, hmmm, oby mi się poszczęściło.

    OdpowiedzUsuń
  91. Z ogromną przyjemnością się zapiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Dopisuję się jeszcze w pierwszej setce. I zapraszam na moje Candy:
    http://zyrafowo.blox.pl/2010/12/rocznicowe-Candy-w-Zyrafowie.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Ha, jaki ładny mam numerek! Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  94. wszystkiego najlepszego z kazdego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  95. ale piekne rzeczy ,
    szybko dołączam do kolejki a wpis będzie wieczorem :)
    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  96. ale dużo okazji...i jakie fajne prezenty :)
    to i ja się zapiszę, a może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  97. ach...kusisz słodkościami, a ja łasuch jestem straszny, więc ustawiam się w kolejce po te cuda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. no, zdążyłam :) staję na końcu, ale może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Stanę w ogonku może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  101. czy jeszcze się załapię??????
    może tak ale fajny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. zapisuję się na te cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń