poniedziałek, 24 stycznia 2011

...cudowności:)

Witam,
dziś jest super dzień. 
Udało mi się wykończyć ślimaka 

 ...i kota łatka


Dostałam super niespodziankę od Joasi ponieważ jako pierwsza wpisałam się na candy zapoznawcze, które organizuje na swoim blogu "między ciszą a ciszą". Serwetunie i koniczynka na bank się przyda. Zapisujcie się, bo warto.Czas leci.

Ostatnio dostałam dziwne zlecenie - uszyć płaszczyk dla lalki Barbi. 
W realizacji jego pomogła mi czary mary, która przesłała mi modelkę w ślicznym ubranku. Dziękuję:)))


Jak na razie powstała kurteczka z kapturem.


 ...a tak wygląda na modelce:)


Dziękuję :))) za miłe komentarza oraz opinie na temat ślimaków i kotów.
Zapraszam również na allegro
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=11161641
gdzie można wylicytować papierki, ubranka dla chłopca 
 oraz  
nowa torebka znanej firmy.
 ****
Życzę wszystkim twórczego tygodnia
a ja zabieram się do dalszego tworzenia:))
malutka

11 komentarzy:

  1. Kotek szczególnie mi się spodobał:)No i oznajmiam radosnie,że dotarla paczuszka od Ciebie.I ile różności w niej:)Cudowne, sama nawet nie wiem jak je wykorzystam, ale Cieszę się bardzo i dziękuję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot jest fajowy a pomysł ze ślimakiem to już strzał w dziesiątkę... :-) Gratuliję. życzę ci takich fajnych pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  3. No ślimak świetny, a Koty zawsze mi się podobały:)
    Ubranko dla Barbie, mistrzowskie:)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. "ślimaczysz" niesamowicie;) jak tu nie chwalić:) ubranko dla Barbie świetne:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe słówka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślimaczek jest przesłodki :)

    dziękuję za zapisanie się u mnie na candy i życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *scrapkowa maniaczka- Dorota 71 -Dziękuję:)))
    *tulipanka - Dziękuję:)Może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalne te ślimaki :):) i mini pokaz mody także :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już mówiłam ale jeszcze się powtórzę .piękna kurteczka...Tak Trzymaj,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń