sobota, 1 stycznia 2011

...przyjemności - zaległości

Witam Was serdecznie w Nowym Roku:)

Z  tej okazji życzę wszystkiego co najlepsze, nieustającej weny i czasu na twórczość własną,
oraz rozwijania swoich talentów życzy 
Malutka:)
***
Wczoraj obchodziliśmy z mężem naszą 5 rocznicę ślubu.
Otrzymałam piękne kwiaty od męża... 

 ...od uroczej znajomej
 ...urocze anioły + kwiatki od super Ktosiów...

Dziękujemy wszystkim za urocze słowa, wsparcie i ciągłą obecność w naszym życiu.
***
W Starym roku miałam przyjemność spotkać się z Habką, która obdarowała mnie uroczymi prezencikami.
Już nie mogę doczekać się kolejnego naszego spotkania:)

***
...a tak wyglądają stęsknione świnki morskie w oczekiwaniu na coś dobrego- patrz ogórek:)
Gorąco pozdrawiam wszystkich, którzy biorą i zamierzają wziąć udział w candy.
Jestem mile zaskoczona zainteresowaniem.:)))
Dziękuję za miłe słowa od Was, które mnie bardzo podnoszą.

13 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego dla Ciebie i męża!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty! Cudna rocznica slubu. Oby bylo ich conajmniej 10 razy wiecej. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji piątej rocznicy ślubu :***
    Cudne prezenty :D
    W prosiaczkach zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;)
    :***

    Ps. Jeszcze raz dziękuję za reniferowy wykrojnik :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc pomyslności
    w Nowym roku.pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Najserdeczniejsze życzenia z okazji rocznicy ślubu. Piękne kwiaty.
    Pomyszkowałam troszke po Twoim blogu:)), piękne prace tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję rocznicy!cudne kwiaty dostałaś:) i prezenciki również:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie świnki!
    Gatuluję rocznicy i prezentów ;).
    Dodałam do obserwatorów.

    A teraz lustrzanka w napawie, więc zdjęć nie ma ;(. Ale może siosta pożyczy swoją :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy
    dzieki za odwiedzinki i dopisanie sie do candy:)
    zycze powodzenia :)
    a teraz lece sie zapisac na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje rocznicy! Przesłodkie świnki! Też miałam , ale marnie skończył się jej los... Są to angielskie(gładkowłose)?

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje! Piękna rocznica :) Świnki super są, też kiedyś mieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację i wszystkiego najpiękniejszego:)
    Ślicznie dziękuję za udział w moim Candy i odwiedzeniu mojego bloga.Życzę powodzenia w losowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    -Peninia

    OdpowiedzUsuń