wtorek, 18 stycznia 2011

...takie same, ale inne

Witam serdecznie:)

Za oknem szaro. 
U mnie zieleń coś nie chce się przebić:( 
Tak mi brakuje słoneczka!!!
Wam też?
***
Ostatnio wyszły z moich rączek dwie karteczki, aby osłodzić sobie życie...

...a do wykończenia pozostało jeszcze parę rzeczy...

Już nadałam wszystkie paczuszki z candy oto dowód.



Dziękuję decou-galeryjce  i Yuliet za informację, że doleciało.:))))
 Dzisiaj dostałam również cudne papierki i gratisy od Pysi :)

Także czeka mnie robotny tydzień...
Bądźcie sobą :-)
Miłego tygodnia:)
P.S.
Przypominam, że dziś Dzień Kubusia Puchatka:), 
aby uczcić ten dzień na kolację zjem kanapkę z miodem.
Pozdrawiam-Malutka


10 komentarzy:

  1. same wspaniałosci ..paczuszki .Karteczki sa słodziutkie takie kolorowe.Pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki urocze, paczuszki smakowite;)a rzeczy na "wykończeniu" prezentują się bardzo interesująco:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze karteczki:))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczki cudne.Żałuję że się spóźniłam na CANDY.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego słoneczka to wszystkim brakuje zima zrobiła swoje . Karteczki kolorowe i miło oko nacieszyć .Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki rzeczywiście poprawiają nastrój u mnie dziś od rana padało

    OdpowiedzUsuń
  7. ta da ! kto pierwszy ten lepszy. Jako, że pierwsza umieściłaś Swój koment pod postem o moim Candy, mam dla Ciebie niespodziankę :) Prosze o maila z adresem Malutka :)

    OdpowiedzUsuń