poniedziałek, 10 stycznia 2011

UWAGA:)))

Witam wszystkich zaglądających, czytających, wpisujących się...
:-)
 ***
Z uwagi na lawinową ilość osób, które zgłosiły się organizowanym przeze mnie CANDY, postanowiłam wylosować trzy osoby. 
Przypominam zapisy do jutra godz. 11, a wyniki ogłoszę jutro w godzinach wieczornych.
Trzymam kciuki za wszystkie osóbki.
***
P.S. Ostatnio wzięło mnie na karteluszki i dokończyłam zaległego kocura.
Wkradło się na zdjęcia kilka promieni.



Życzę wszystkim miłego wieczoru
:)


8 komentarzy:

  1. Ale boski kot! Boski! Świetna kratka! Karteluchy urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki ,a kot bardzo sympatyczny ! Minę ma super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki a kotek przesympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z żyrafką świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki ładne, kociak ma wypaśną minkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż mnie niestety dawno nie było na necie i...spóźniłam się na Candy...Niemniej jednak pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteluchy!!!
    Kot jest rozbrajający :P
    :*

    OdpowiedzUsuń