wtorek, 11 stycznia 2011

Wyniki CANDY:)

Witajcie:)))
Jestem zaskoczona mile ilością zapisów na Candy - 106 komentarzy. 
Nie wiecie jak jestem szczęśliwa:)
Na każdy blog weszłam. Obejrzałam i ...jestem pod wrażeniem Waszej twórczości .Tak trzymać!!!
Na temat. 

Oto ręka losująca mojej drugiej połowy.
Z uwagi na tak liczne zainteresowanie obdaruję 3 osoby.

Zwycięzca, który zgarnia wszystko

Druga osoba- niespodzianka

oraz

 Proszę o kontakt ABily, Yuliet i decou-galeryjka na adres szafa_malej@wp.pl
GRATULUJĘ :)
... a pozostałych zapraszam do zaglądania, podziwiania, komentowania i do kolejnego losowania.
Wszystkiego dobrego na ten wtorkowy wieczór.
Malutka
:)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom :))

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściary:):):):):):)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje szczęściary,macie farta jesteście wybitne

    OdpowiedzUsuń
  4. A to niespodzianka:)Dziekuje za wylosowanie wlasnie mnie:)Pozdrawiam wszystkie osoby biorace udzial w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny ja też wam gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam tych, którzy nie wygrali, a zaglądają i pozostawiają miłe słowa.
    Jesteście Kochani:)
    Do następnego Candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sie nie udalo ;)
    Dzieki za zabawe i zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń