czwartek, 27 stycznia 2011

...wyzwanie lodówkowe

Witajcie,
Moniś-ka zaprosiła mnie do zabawy "Pokaż mi swoją lodówkę".
Oto ma lodówka.

Zwyczajna, biała,ma dwa "serca", a jej przyjacielem od pewnego czasu jest stwór- ochroniarz - MAŁY GŁÓD.


Oprócz tego moja lodówka lubi często domaga się dotyku i sygnalizuje to o różnych porach dnia i wtedy trzeba ją dotknąć w odpowiednim miejscu. Chyba na tym polega niezwykłość.

Do zabawy zapraszam:
Zasady zabawy znajdziecie tu
Ostatnio mnie dopadła jakaś zgraja zarazków i ostatkiem sił skończyłam ślimaka.Oto on...

Pozdrawiam wszystkich nowych zwiedzających i obserwatorów.
Życzę wszystkim zdrówka 
- popijając ciepły sok z czarnej porzeczki i opatulona w koc
:-)
Malutka

13 komentarzy:

  1. piękny ślimak!
    choć bardziej podobają mi się te bez oczu jakoś...
    ale czadowy jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ślimaczek jest chyba naj!!!
    Proponuję jednak sok malinowy! Mi pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *zainspirowana - dziękuję:)
    *elwira-k - dziękuję:)Nie lubię malin.Mam jakiś uraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ślimak :)
    Mały głód też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję w imieniu ślimaka i małego głoda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny śliczny ślimaczek:) Tez sie zmagam z jakimś choróbskiem, ja stosuje mleko z czosnkiem, masłem i miodem. Może mało subtelne i smaczne, ale działa:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Rita -Dziękuję za wsparcie. Coś mi się wydaje,że sobie zapodam miód+cytrynę+czosnek,ale nie wiem czy czasem nie odstraszę ludzi.Trzymam kciuki za Twoją walkę z zarazkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slimak jest slicznosci!!! Takie oczy zrobil, bo chyba zobaczyl gloda na twojej lodowce. Pozdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności szyjesz, ślimak jest boski :)) Zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka życzę!!!
    Ślimun jest zaje*fajny!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślimor świetny:)
    Czeka u mnie na Ciebie wyróżnienie,
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń