poniedziałek, 14 lutego 2011

...ciasteczka

Witajcie w ten miłosny dzień.
Słoneczko za oknem, a w sercu gorące uczucie, więc czego chcieć więcej.
Słodyczy?
Dziś zapraszam Was po przepis na ciasteczka do Moniki, które odkryłam jakiś czas temu.
Ciasteczka przygotowałam na prezencik dla znajomych.
...słoiczek słodkości

...tag dwustronny


Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam.
Uwaga- ciasteczka udają się każdemu i szybko znikają :)

***
Nieustającej miłości na każdy dzień 
oraz 
dużo słodyczy 
Malutka życzy

9 komentarzy:

  1. Smakowicie wyglądają, a całość świetnie się komponuje, fajny pomysł na tag z przepisem:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciacha,i jak pięknie opakowane !
    A już pomysł na dołączenie przepisu-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka rzeczywiście są znakomite i ciesze się, że nie tylko ja się o tym przekonałam:)
    Mam nadzieję, że obdarowani również skuszą się na wypróbowanie przepisu-znakomity pomysł na prezent!
    Ściskam Cię smakowicie***

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi że się zgłosiłaś do mojej zabawy! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i pozdrawiam każda z Was z osobna:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, mniam i jak ślicznie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chce taki słoiczek :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń