czwartek, 24 lutego 2011

...mój szczęśliwy dzień

Witajcie:)
Wczorajszy dzień zaliczam do najszczęśliwszych dni. 
Dlaczego?
Wygrałam candy u deco-galeryjki oraz u LUDKASZ.
To moje pierwsze wygrane.
Wiadomości o wygranej czytałam po 10 razy, aby uwierzyć. 
Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa:)))
Żeby tego było mało wczoraj dostałam super niespodziankę od Pana Listonosza. 
Dostałam super prezent od Joasi

 ...komin z futrem w czekoladowym kolorze - już nie zmarznę:)))
...jajo w fiołki, które uwielbiam...


...serwetki z lawendą, zapas herbatki, czekolady i...coś słodkiego...
...wszystko to co Malutka lubi najbardziej.
Marzenia czasami się spełniają.
Warto żyć dla takich chwil
... i tego Wam życzę w tę brr pogodę.
Pozdrawiam
Malutka

8 komentarzy:

  1. NO NO szczęściara z CIEBIE MONI...Gratuluję i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara z Ciebie! Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęściara :)Gratuluję ;)
    Komin jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i cieszę się twoim szczęściem pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianki są super to moja ostatnia nowa pasja.hi,hi,hi,piękne rzeczy dostałaś i dla duszy i dla ciała-gratuluję,pozdrawiam i buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:)
    Ja ostatnio wpadłam w wir wymianek.
    Jest to bardzo wciągające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń