czwartek, 3 lutego 2011

...podarunki

Witajcie,
miałam przyjemność ponownie spotkać się z Habką, którą obdarowałam tym
...notesik
 ...choineczki
 ...serducha

oraz inne przydasie.
Za to ona obdarowała mnie owocową bazą na album

... i myślę, że ją wykorzystam na prezencik walentynkowy.
Jestem szczęśliwa:)))

Oprócz tego ostatniego czasu brałam udział w wymiance zimowej u Ani.
Oto co stworzyłam dla Magi...

...notesik, kot, broszka

 ...podkładki i herbatka

...notesik z bliska


Powiem Wam szczerze, że jestem lubię jak u innych gości uśmiech na twarzy
....i tego Wam życzę w ten ponury dzień.

MALUTKA
:)))

6 komentarzy:

  1. Świetne wymianki. Cudne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutka-Wielka kobieto.Bardzo dziekuje za wyróznienie.Serdecznie pozdrawiam.-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje:)
    Wyróżnienie zasłużone!
    Pozdrawiam
    :)))

    OdpowiedzUsuń