środa, 2 lutego 2011

...wyróżnienia

Witam,
ostatnio otrzymałam dwa wyróżnienia za które bardzo dziękuję.Dają kopa i sens dalszego działania. 
Pierwsze od wilka w owczej skórze -DZIĘKUJĘ:)))
Oto moja lista wyróżnionych: 
3. Rita


Zasady przyjmowania i dawania wyróżnień:
  • Podziękować  osobie przyznającej nagrodę.
  • Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się  wyróżnienie.
  • Umieścić na swym blogu  odznaczenie.
  • Wyznaczyć 10 blogów, którym   przyznaje się  nagrodę i podać link do tych blogów.
  • Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

    Drugie wyróżnienie dostałam od Moniś-ki-DZIĘKUJĘ:)))
    Zasady takie same jak wyżej. 
    Poza tym stwórz listę rzeczy które czynią Cię szczęśliwą
    • Moja lista:
      - śpieszący się zegarek o 10 minut,
      - obecność różnych cudeniek,
      - słodkości,
      - kropeczkowe wytwory i naturalności
      oraz wiele innych...
    Wyróżnienie chciałam przekazać:
    WSZYSTKIM 
    ZAGLĄDAJĄCYM, ANONIMOWYM,OBSERWUJĄCYM, 
    OBSERWOWANYM I PODGLĄDAJĄCYM.
    Czy kogoś pominęłam?

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i pozdrowienia przesyłam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie- to moje pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wyróżnienia są jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika Pięknie Ci dziękuje .Ogromnie mi miło.To moje pierwsze wyróżnienie.Lubię do Ciebie zaglądać jak tylko mam wolną chwilkę dlatego tym bardziej mi miło.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń