sobota, 19 lutego 2011

zaproszenia i naszyjniki

Witam serdecznie:)
Za oknem biało, a w sercu?
Ostatnio dostałam propozycje wymianki - projekty zaproszeń ślubnych na koraliki.
Najpierw była burza mózgów- zdjęcie z lotu ptaka.

 To wynik moich postępów...





...a to co dostałam od czary mary


komplet - korale, broszka i kolczyki

Tym wiosennym akcentem odstraszam dalej zimę:)
***
Miłego weekendu przy kawusi i ciasteczku.
P.S. Dziękuję Wam,że zaglądacie, bo dajecie mi kopa, aby dalej tworzyć.
To jest dla mnie bezcenne.
:)))
Malutka

18 komentarzy:

  1. Zaproszenia fajne. zabawa papierem to to czego jeszcze nie spróbowałam, może trzeba zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)))
    Zapraszam, bo daje duuużo możliwości i radości.
    Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenia:) Zazdroszczę tych kolczyków frywolitkowych :))Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenia zrobiłas .Moim faworytem jest ostatnie zaproszenie :)Cudne ! I prezenty też piękne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja TOBIE też dziękuję MONI.Taka wymianka to fajna frajda.Pozdrawiam.Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dopisać że ten porządeczek coś mi przypomina :) :).

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zaproszenia! Korale i kolczyki które dostałas sa też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! I zaproszenia i dary, smacznej kawusi z ciachem :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicne są :) najbardziej podoba mi się to, że nie są prekombinowane! Po prostu śliczne :) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. * marzycielka- frywolitki mogą być Twoje. Czary mary chętnie dla Ciebie zrobi:)
    *Ela - dziękuje:))) Też mi się podoba.
    *czary mary-Dziękuję, wiesz za co:)
    *Gazyna i Duża Mała Mi - Dziękuję:)))
    *Violetka - Tak samo powiedział mój mąż:)Dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne karteczki,a biżuteria cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne projekty, szczególnie ten drugi wpadł mi w oko;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zaproszenia, mi najbardziej przypadło do gustu to z brązowymi serduszkami na szarej kanwie.
    A prezentów zazdroszcżę, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń