piątek, 11 lutego 2011

...zimowa wymianka

Witajcie:)))
Wczoraj zawitał do mnie Pan Listonosz. Brałam udział w wymiance zimowej u Ani.
Przyniósł mi takie cudeńka, które dostałam od Agnieszki.
Oto one:
...serweteczki, słodkości, kawusia, herbatka...
...podusio - zawieszka - igielnik- haftowany z dwóch stron- dziś zachwycam się jedna stroną:)
...i jak w niego wbić szpilkę?...

Rozgrzewająca zakładka z modem i pszczółkami.
 ...ocieplacz na komórkę...

Dziękuję za te cudeńka,
które rozgrzewają moje serce
 w ten zimowy czas.
***
Życzę wszystkim udanego weekendu
 i
przygotowań do Walentynek.

Pozdrawiam
:)))
Malutka

7 komentarzy:

  1. prezenciki śliczne, a szczególnie ocieplacz na komórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał nie moge oderwac wzroku od tej malusiej podusi .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość moją niespodzianką :).

    OdpowiedzUsuń