sobota, 26 marca 2011

...candy wiosenne

Witajcie,

obiecałam, więc ogłaszam 
CANDY.

Powody:
- już napisałam ponad 50 postów,
- liczba obserwujących rośnie,
- jest wiosna (teoretycznie),
- lubię sprawiać innym radość,
itd.

Szczęśliwy właściciel otrzyma ode mnie 
ślimaka w kropki 


oraz 
przydasie
 i 
coś słodkiego.

Zasady jak zwykle te same.
Zostawiamy komentarzyk pod postem. 
Umieszczamy informację na swoim blogu + zdjęcie o candy.
Ci co nie posiadają bloga proszę o podanie swojego maila w komentarzu - to ułatwi sprawę później.

Zapisy trwają do 8 kwietna 2011 do godzinny 20.00 

Losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się 9 kwietnia.

Życzę szczęścia w losowaniu
:)
Pozdrawiam
Malutka

54 komentarze:

  1. No kto by nie chciał takiego kapitalnego ślimaka! :D Ustawiam się w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Link do Candy już w moim pasku bocznym, więc teraz pora stanąć grzecznie w kolejce. Ślimaczek przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki bajerancki ten ślimak! na sam jego widok człowiek się uśmiecha!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce :)
    Super ślimak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję szczęścia i ja =}
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. melduję się po ślimaka i obiecuję, że nie zjem go tak jak x lat temu :) Zjadłam marynowanego i nie wiem jak smakował bo mała byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję też w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego zadowolonego ślimaka to i ja chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mu się uroczo mordka śmieje!!! Ślimaku, odwzajemniam i czekam na Ciebie cierpliwie :))
    Aha, info o Tobie u mnie w pasku bocznym, jak znajdziesz chwilkę, przypełznij... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czuję się zaproszona.Dziękuję za wpis na blogu i wskakuję w kolejeczkę....Pozdrawiam cieplutko wiosennie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się grzecznie w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No oczywiście również staję w kolejce, ja niby szyć lubię ale czasu zawsze brak :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak...zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chetnie sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. to i ja stanę w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ślimaczym tempen na twoje candy;) pozdrawiam wiosennie z edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuje się i ja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też chcę spróbować szczęścia w ślimakowym losowaniu! ślimak super ;) nawet już wiem co bym z nim zrobiła - przekazała dalej, komuś kto jeszcze jest w brzuszku, ale już niedługo zawita na naszym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och ach ech, co za ślimor cudowny! Jasne, że stanę!
    Pozdrawiam :)
    maja1101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też spróbuję;)
    ślimak cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ślimak ! Muszę go mieć ! Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  22. Obok tego ślimaka nie da się przejść obojętnie...:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy ślimak, może do mnie trafi?

    OdpowiedzUsuń
  24. Congratulations!
    very sweet, I hope for the best :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny ślimaczek! no to próbuję :)

    notka na http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  26. to ja też spróbuję szczęścia może mnie tym razem nie zawiedzie ;D
    obserwuję jako wisienka ;D
    http://wisienkaa.blogspot.com/2011/03/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  27. słodki ślimak ;D zgłaszam się :)
    obserwuje jako taml
    idealna-kobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ślimaczek <3 zgłaszam się :]
    obserwuję jako O voto de eterana ;]
    link z postem o konkursie: http://lizandkarola.blogspot.com/2011/04/troche-konkursow.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślimak jest boski. Zgłaszam się szybciutko do zabawy. Zapraszam też na Candy do mnie http://aniajura.blogspot.com/2011/03/kolejny-mis-przepras-i-oraz-misiowe.html

    OdpowiedzUsuń
  30. ślimaczek przepiękny... również się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym przygarnęła tego sympatycznego ślimaka :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Slimacek uroczy wiec i ja sie zapisuje, moze dopisze mi szczescie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaki uśmiechnięty ślimaczek - też go kcę ;-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki piękny ten ślimaczek, aż chce się mieć takiego na biurku :)
    Więc i ja się zgłoszę, może akurat ;]
    mój blog to: www.szczesciejestblisko.blogspot.com
    e-mail to: marta.mietlicka@gmail.com
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślimaczek jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja sie ustawiam na te slodkosci

    OdpowiedzUsuń
  37. Slimak na szczescie... czemu nie?
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też!!! Ślimak fajna rzecz :)
    http://pracownia-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie tłumy:) ja też grzecznie stanę w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. też chętnie się ustawię w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o nie o nie! przecudowne ślimaczysko!! zapisuję się :))
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    mój mail: lunatics3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka długa kolejka po to cudo :))) ustawiam się grzecznie w ogonku - może w końcu i mnie się uda :]
    Pozdrawiam
    steewa.p@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny ślimak, także zapisuję się do kolejki po ślimaczka :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie przed egzaminami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ przecudny ten ślimak!!!
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale kolejka, ale może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdążyłam na ostatni dzwonek:)) gapa ze mnie ostatnio wszystko przegapiam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. A! Co za szczęście, że załapię się jeszcze na candy :) Jak zobaczyłam miniaturkę ślimaka, oczy mi się zaświeciły i postanowiłam przywędrować do Ciebie i się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  48. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam,
    Aśko. :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)) Moje córy mają 3 wielkie ślimaki w akwarium także towarzystwo obok napewno się przyda... bedzie do pary:))
    http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń