poniedziałek, 14 marca 2011

...po spotkaniu kujawianek

Witajcie:)
Co u mnie?
Wiosna przyszła i niech mnie nie opuszcza, bo dodaje mi skrzydeł.

W sobotę odbyło się spotkanie kujawianek. 
Mnie nie było fizycznie, ale była obecna duchowo.
Na spotkanie należało przygotować pudło na fotografie w stylu shabby chic dla wylosowanej osoby,
która miała określić kolor. Moja partnerka określiła kolor-"byle nie ciemne".
Ruszyłam na polowanie pudła, materiałów i oto co stworzyłam.
Pudło przed transformacją.
...ciekawe zapięcie
...front z lotu ptaka...
...lewy profil...
...prawy profil...
...tył...

...cały zestaw

Niestety nie znam osobistej reakcji nowej właścicielki pudła,
 ale elektroniczną wiem, że się podoba i zadomowiło się.
Oprócz tego na spotkaniu w ramach wymianki 8 marcowej- kobiecej należało przygotować scrapuszko.
Oto moje scrapuszko, które trafiło do Madziozy
 Z góry przepraszam za jakość zdjęć.

Mam nadzieję, że właścicielka zadowolona.
Na moje wymiankowe rzeczy czekam i pokaże jak dolecą.
***
W tym tygodniu postaram się nadrobić blogowe zaległości, 
a póki co cieszcie się dodatnią temperaturą.

Gorąco pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Cudności wyczarowałaś,na pewno sprawisz komuś radość,zresztą wszystko co byś nie stworzyła jest piękne,pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. pudło przeszło wspaniałą metamorfozę, a notesik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń