czwartek, 17 marca 2011

...róg obfitości

Witajcie:)
Wczoraj w najmniej oczekiwanym momencie przyszedł Pan listonosz i przytargał paczuszkę, a w niej same słodkości.
Pudło na fotografie, które otrzymałam w ramach wymianki na spotkaniu kujawianek zrobione przez AgaStarArt

 ...a to znalazłam w środku...
 ...serwetki do decoupage, serwetki papierowe, różyczki
 i wiele różności, których sama nie mogłabym sobie wymarzyć...
...oraz wiele miłych słów
Dziękuję:)))
Na tym nie koniec.
Scrapuszko od Ani-również z wymianki ze spotkania kujawianek
Minimalistyczne i z klasą w moim ulubionym kolorze:)
 ...a tak w środeczku...
...
oraz 
otrzymałam ciasteczka produkcji prywatnej Oliko
abym do końca poczuła klimat spotkania.
Dziękuję Ci:)
Z takimi kobietami to chce się żyć.
Wszystko co się robi nabiera innych barw, a smuteczki odchodzą na dalszy plan.
Raz jeszcze dziękuję za cudeńka i do zobaczenia.
Wszystkim życzę miłego oglądania
przesyłam wiosenne pozdrowienia 
choć za oknem hula wicher.

Malutka
:)))




4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia zrobiłaś tych słodkości ;-) Cieszę się, że zawartość pudełka sprawiła Ci tak wielką radość ;-) W ostatniej chwili przypomniałam sobie, że robiłaś Decupage na tkaninie i masie solnej dlatego dołożyłam Ci serwetki ;-) Stwórz coś pięknego... Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za wszystko.
    Przydasie są super i już myślę co z nich wyczarować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent...bomba! Ostatnio coś nie mam szczęścia w losowaniach, notesik fajowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i trzymam kciuki, aby Ci się poszczęściło.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń