piątek, 25 marca 2011

...ślimaki i kociaki

Witajcie:)
Było tak ładnie,a teraz chmurzyska i straszny wiatr.
Brrr...
To oczywiście mi nie przeszkadza w tworzeniu.

Oto moja gromadka ślimaków.


i kotków...
 ...mrrr...


Wygrałam ostatnio candy w magicznym domu .
Nie wiecie jak się cieszę.
Kocham wstążeczki, guziczki, koroneczki i inne cuda.
Dziękuję :-)
Z tej radości chyba u siebie też coś zrobię.
O tym w następnym poście.
Bądźcie uważni:)

Jak na razie życzę Wam miłego tworzenia 
pozdrawiam wszystkich nowych komentujących i obserwatorów.
Pozdrawiam
Malutka

9 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej ,
    ślimaki świetne ,najbardziej podoba mi się środkowy ,a kotki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będzie kotek do wygrania to ja już się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:)))
    *Madziorkowe pomysły- Nie zgadłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty są boskie. Ślimaki zresztą też :) Ale kota to sobie muszę spróbować zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz szczęście do tych słodyczy, gratuluję! Świetne ślimaki - wiosny szukają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z kotami super. Przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń