wtorek, 12 kwietnia 2011

...korale, broszki, pudełko

Witajcie:)
Mam dziś do zaprezentowania kilka wytworów, które zrobiłam w ostatnim czasie.
Korale materiałowe


broszki z organzy ,



broszka z kolczykami...

oraz pudełko, które trafiło do twórczej kujawianki pociesznej
...z lotu ptaka.
Dla ciekawskich: tasiemka farbowana herbatą, a brzegi poszarpane nożyczkami.
To moje pierwsze pudełeczko i zamierzam tworzyć następne:)
 Życzę Wam słonecznego dnia
U mnie od rana świeci słonko i mam nadzieję,
że tak zostanie, bo dziś chcę zabrać za wiosenne porządki.
Trzymajcie kciuki:)
Pozdrawiam
raz jeszcze dziękuję Wam za miłe słówka
:)

11 komentarzy:

  1. Śliczne są te korale w kolorowe groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale, brochy i kolczyki są cudne!!!
    Zapalczane pudełeczko wyszło Ci świetnie :D
    Za porządki trzymam kciuki :)) chociaż ktoś będzie mieć już posprzątane :P u mnie jeszcze trochę to potrwa ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne korale i brochy ,najładniejsze w brązach :) A pudełko pomysłowe :)
    Ja też dziś porządkuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe słowa:)
    W takim razie bierzemy się do sprzątania kobitki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko jest super! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful, especially those flowers, my favorite!! Thanks for sharing!
    Thanks for visiting the Pixie Blog and thanks for the shout out, good luck!

    OdpowiedzUsuń
  7. Korale w groszki rewelacja, komplety broszek z kolczykami cudo, a pudełeczko jest fantastyczne:)
    Same cuda:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! ;] Ja bym nie miała cierpliwości na takie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełko, co za fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń