piątek, 29 kwietnia 2011

...podziękowania i konkurs

Witajcie:)
Ciężko się zebrać po świętach. Pogoda była i jest cudna.
Troszkę się tego wszystkiego nazbierało.

Po pierwsze dziękuję wszystkim 
za 
życzenia świąteczne- mailowe, komentarzowe i nie tylko.
Jesteście Kochane:)))

Po drugie pochwalę się, że wygrałam digi stempelek.
Jestem bardzo zaskoczona wygraną:)))
W głowie wiem jak wykorzystam,
 ale efekt pokaże dopiero w przyszłym tygodniu.

Po trzecie dziękuję czary mary za super karteczkę oraz ubranko na jajo


a ode mnie poleciały inne cuda.

Zdjęcie zapożyczone od nowej właścicielki.

Po czwarte.
Wczoraj dostałam super prezencik od Pyzi,
czyli trzy brokatowe kartki 30x30cm z USA 

oraz 

komplet serwetek do decoupagowania.
W zamian za pomoc w tworzeniu albumu rodzinnego.
To będzie mega wyzwanie.

Po piątek zagadka, co będzie z tego uroczego materiału?

Wylosuję super niespodziankę jak ktoś zgadnie 4 maja w dniu moich imienin.
Wystarczy komentarz pod tym postem.
Wszystkim życzę miłego weekendu, 
abyście mogli naładować bateryjki 
zabrać się do tworzenia.
Pozdrawiam
Malutka
:)
P.S.
Zapraszam na candy
Wiosenne porządki!!!
Losowanie 16 maja.
www.scrapuj.pl

6 komentarzy:

  1. Była kolekcja dla Kena to może z tego materiału powstanie ubranko dla Barbie,albo raczej dla Ciebie super kreacja na imieninowy wypad...Oj aż jestem ciekawa co też z tego stworzysz.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki :)) No właśnie ciekawe co zrobisz z tym uroczym materiałem??? Już wiem, podarujesz mi go, a ja już wiem co z niego zrobię hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. może jakaś podusia z niego powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm poduszka albo narzuta?:))

    OdpowiedzUsuń