sobota, 9 kwietnia 2011

...wyniki candy

Witajcie!!!
Wytrwałam do 24.00 i ogłaszam wyniki mojego candy.
Drukowanie, składanie i losowanie.
Normalnie sama przyjemność.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć.


Nagrodę główną otrzymuje agus2003 


Nagrodę pocieszenia 


Oliko









i




        kamarek 

Gratulacje dziewczyny:)
Odezwijcie się na maila
szafa_malej@wp.pl

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie.
Kolejny raz miałam możliwość podziwiania Waszych twórczych działań.
W szczególności pozdrawiam nowych obserwatorów.
Zauważyłam, że stuknęła mi 100.

Raz jeszcze dziękuje Wam za miłe słowa.

Pozdrawiam

Miłej nocki
 i 
twórczego weekendu
Malutka
:)




9 komentarzy:

  1. gratuluję szczęśliwie wylosowanym i pozdrawiam, pędzę dalej podziwiać te miniaturowe płaszczyki, są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko jedyna!!! Nie mogę uwierzyć... strasznie się cieszę!!!! No i oczywiście dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom i dziękuje za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;)

    wiesz.. robisz świetne rzeczy. nie wiem co było teraz nagrodą, ani co było w innych konkursach (o ile takie były), ale dałabyś do konkursu coś co zrobiłaś.
    taki mój mały pomysł ;)
    pozdrawiam.
    zapraszam w wolnych chwilach i przerwach w tworzeniu cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń