wtorek, 31 maja 2011

...wymianka z okazji Dnia Dziecka u Ecili

Witajcie:)
Słońce zagląda przez okno mego craftroomu i wypatrzyło twory, 
które stworzyłam dla Lilki
Korale materiałowe zrobiłam według kursu 
Troszkę z modyfikowałam 
gotowe
Do tego stworzyłam dwie broszki.

Dorzuciłam kilka przydasi.
...serwetki..
...coś słodkiego:)
...i karteczkę
No i poczułam się jak dziecko:)
Co by tego było mało wczoraj dostałam przesyłkę
 od Anabel.
Torebka słodkości:)
Uroczy zestaw scrapuszko i notesik.
oraz  nie zliczona ilość 
słodkości i gierka.
Dziękuję kobitki za to,
że przez chwil parę mogłam poszaleć jak dziecko.
Tworząc jak i otrzymując cudne rzeczy od Was.
No nic muszę to stwierdzić: 
KOCHAM WYMIANKI :)))

Życzę Wam miłego dnia
 i 
dużo ciepła.

Pozdrawiam
Malutka
:)

6 komentarzy:

  1. :))))
    TO co kolejna organizowana będzie u Ciebie na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby co to ja się też piszę na wymiankę ,może być u mnie tylko proszę podrzucić myśl przewodnią ...ja też kocham te niespodzianki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, miło było i fajnie znowu choć przez chwilkę być dzieckiem :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale wyszły pięknie, tylko pozazdrościć takich prezentów. A ja jestem bardzo w temacie i jeżeli jeszcze masz siły;) to zapraszam do siebie na letnia wymiankę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń