wtorek, 24 maja 2011

...wymianki

Witajcie:)))
Oh słoneczko świecące od rana daje tyle energii.
Oprócz tego energię do tworzenia w ostatnim czasie daje mi
 uczestnictwo w dwóch wymiankach prywatnych. 
Pochwalę się Wam, a co tam:)
Przedstawiam królisię, 
która wyszła spod mojej igły.
:)


 oraz 
dodatkowo zestaw broszek.
Jedna pasująca do królisi, 
a druga dla właścicielki:)
W zamian otrzymałam 
dużą ilość cudnych koronek, kwiatków, guziczków, 
a także cudny materiał.
Dziękuję Ci JaMajko:)

Kilka postów temu prezentowałam broszki kwiatki.
Spodobały spodobały się JaneB.
Oto broszunia.

W zamian dostałam 
szydełkowe kwiatki w cudnych kolorach i kropelki 
oraz 
napisy pieczątkowe,
 które są w użyciu.
Dziękuję JaneB:)

I tak po ostatnich moich wymiankach mój warsztat się rozrasta o cudne rzeczy
 i 
nowe pomysły do wytworzenia.
Życzę Wam miłego dzionka przepełnionego wieloma kolorami, 
którymi obdarza nas natura.

Pozdrawiam
Malutka
:)


8 komentarzy:

  1. Królisia jest urocza, super wymianki :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane wymianki :)
    Cudeńka !
    Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to twórczego działania zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post pełen śliczności =) Prawie jak candy!

    O.
    http://scrap-heaps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah...tak właśnie się czuję:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja moja śliczna kochana królisia :) Dziękuję za broszki :*:*:* I za królisię oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń