poniedziałek, 20 czerwca 2011

... cd wspomnień

Witajcie:)
Będąc nad morzem spotkałam bardzo przemiłą Panią.
Idą w kierunku plaży zauważyłam mały kramik.

Zatrzymałam się koniecznie, 
aby dotknąć te cuda.
Zobaczcie sami co wyczarowała.

...torebki, serducha, naszyjniki, kosmetyczki...
...torebusie, anielice...

Pani pochodzi z mojego rodzinnego miasta Elbląga.
Nie mogłam się powstrzymać i zakupiłam cudeńko.
Może i Wy się skusicie?

Oto strona internetowa przemiłej Pani
Strona jest w tracie realizacji.
Ruszyć ma w najbliższym czasie.
Sprzedaż na allegro
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=7401346
Naszła mnie refleksja.
Powiedzcie kiedy nadejdzie taki czas, 
że ludzie rękodziełem będą się zachwycać.
Życzę miłego poniedziałku:)

Pozdrawiam wszystkich, 
którzy kochają morze
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Już się zachwycają. Tylko u nas chciałoby sięjak najtaniej, bo nie szanuje się pracy ludzkich rąk. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. anioły w kapeluszach sa zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie spędziłaś ten czas nad morzem, tylko pozazdrościć. Zgadzam się z Oleander, że każdy chce jak najtaniej kupować, ale to już jest dyskusja na osobny temat. Ceny idą do góry, zarobki stoją w miejscu i koło się zamyka. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłe są takie spotkania, poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace :)ja też mam wrażenie, że ludzie i owszem się zachwycają... ale kiedy przychodzi do kupowania to chcieliby za darmo, albo jeszcze taniej ;P A jakoś na "chińską tandetę" nie zal im pieniędzy :( To niestety smutne

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy na tym stoliku:)
    Mam nadzieje ,że nadejdzie jeszcze taki czas ,że ludzie będą cenić sobie rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja z tego zdjęcia :0
    Rękodzieło to rzeczywiście ciężki kawałek chleba .Najpierw trzeba coś wymyślić,zaprojektować,dobrać materiały,kolory,potem wyprodukować -a na koniec jeszcze dobrze sprzedać - ufff...
    Łatwiej jest,gdy się to kocha.
    Pozdrawiam wakacyjnie.
    Mój e-mail;
    pasja-rekodzielo.za@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja się nie zgodzę, warunki życia są w PL po prostu ciężkie i kto może sobie pozwolić na duuże wydatki, to kupuje torebkę (ostatnio w necie widziałam tzw. projekt autorski 2 prostokąty z filcu zeszyte i cena 900zł). Ludzie zachwycają się rękodziełem ale skoro ich na nie nie stać to idą do marketu i kupują coś tańszego. I myślę, że w PL nigdy się to nie zmieni, bo standard życia się pogarsza, wbrew temu co głoszą w tv. Smutne ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń