poniedziałek, 6 czerwca 2011

...zaległości

Witajcie:)
Och nie był to łatwy tydzień. 
Ale dałam radę.
:)
Robiąc porządki w zdjęciach zauważyłam,
że nie pochwaliłam się Wam
cudnym etui na płytę CD w wykonaniu JaMajki.

Och co za zdolne rączki:)
Płyta też jest fajniusia:)

Oprócz tego prezentuję notesik 
w ulubionych kolorach nowej właścicielki,


i broszkę dla Oliko
 
która jako druga odgadła moją zagadkę.
***
Dziękuję Wam za miłe komentarze:)
Dziś w szczególności chciałam pozdrowić
 wszystkich, co uwielbiają 
słodkości i truskawki:)
Pozdrawiam
Malutka

8 komentarzy:

  1. Czuje sie pozdrowiona,bo uwielbiam i słodkosci i truskawki ;)) notesik mnie zachwycił ,broszka i opakowanie na płytę świetne !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie na Cd cudowne, uwielbiam nutki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik przesliczny, bo tą są również moje ulubione kolorki)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czuję się pozdrowiona, etui, notesik, kwiatuszek fajniusie:)

    OdpowiedzUsuń