sobota, 9 lipca 2011

...Candy u Malutkiej - kto przygarnie kota?

Witajcie:)
Tak się ostatnio rozpisałam,
że stuknął mi 100 post. 
Z tej okazji rozdaję kocięta:)

Cztery przyjacielskie koty,
które można przytulać, 
postawić, 
powiesić,
 nie mruczą a szkoda:(
zabrać w podróż (nie tylko wakacyjną), 
uwielbiają słuchać
...
itd.

Co trzeba zrobić?
1. Być właścicielem bloga.
2. Napisać  jeden komentarz pod tym postem. Można określić, które kociątko mogłoby być Twoim przyjacielem.
3. Zamieścić zdjęcie na swoim blogu z aktywnym linkiem do tej notki.
4. Zapisy do 24 lipca. Losowanie 25 lipca.
5. Wylosuję czterech kocich właścicieli.
Dziś na tyle.
Znikam na tydzień.
Rozgłoście się :)
Życzę miłego tygodnia pełnego słonka.

Pozdrawiam
Malutka
:)

63 komentarze:

  1. O jestem pierwsza :)
    Wszystkie koty są śliczne
    hmmm... na którego się zdecydować :D:D Może ten najmniejszy, jest słodki

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja też się zapiszę...z chęcią wszystkie bym przygarnęła, ale ten ze złotą wstążką chyba mnie najbardziej urzekł...:)
    pozdrAwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sliczne ,ale jakby co ,to chiałabym tego w krateczkę niebiesko brązową :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa jaaaa :D Krateczka pomarańczowo - czerwona :) Z kokardką. BOSKIE KOCIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już jednego kota,strasznego urwisa,to taki spokojny byłby przeciwwagą dla niego,chyba ten w barwach narodowych,czyli biało-czerwony

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne :) Wszystkie cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kociaki, każdy świetny :-) banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja staję z ogromną przyjemnością :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jest tajemnicą, ze lubię koty, z chęcią wszystkie bym przygarnęła...hehe
    Ale w oko najbardziej wpadł mi ten ostatni w błękitno-brązową krateczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z chęcią przygarnę kociaka! Tego ostatniego w niebiesko-brązową krateczkę :O)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako kociara nie mogę ominąć takiego candy :-) a poza tym może wygram z okazji imienin? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję:) Wszystkie są cudne i nie mogę się zdecydować:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są przepiękne, ciężko wybrać:)oczywiście biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie kociaki!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzeczniutko ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. staję po kociaka w kolejce
    Pozdrawiam
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie koty, sama mam czarnego, a Twoje przygarnęłabym wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja zapisuję się do zabawy;) Chętnie przygarnę każdego kociaka a w szczególności tego w czerwono-pomarańczową kratę ;P Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie milaste kocie towarzystwo. Jako że od małego mam słabość do wszelkich niebieskości, jako pierwszy zdobył moje serce osobnik na prawym brzegu ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trudny wybór, wszystkie są słodkie i takie przytulachne :) Ostatnio jestem zwolennikiem wszelakiej barwy różu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnoscia zaopiekuje sie jednym z tych slodziakow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogłabym się nie zapisać, jako miłośniczka kotów i Twoich tworów :) najchętniej zaprzyjaźniłabym się z tym granatowo-białym lub niebiesko-brązowym, a najchętniej to z wszystkimi ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje dziewczyny już wiedzą:że na takiego kotka wyrażam zgodę,więc z przyjemnością przygarniemy kraciastego słodziaka.....
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. są sliczne! z chęcią przygarnę jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. przygarne tego rozowo-czerwonego :-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie przesłodkie, najbardziej podoba mi się ten turkusowo-brązowy, ale moge przygarnąć któregokolwiek. :) Z wielką chęcią i nadzieją staję w kolejeczce. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kociaki :) Chętnie przygarnę tego ze złotą wstążką!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się:D moim przyjecielem hm.... no chyba ten brązowo-błękitny maluch:D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zapisuję! I poluję na tego ze złotą wstążką :)
    ju-styska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy kiciuś jest uroczy! Będę się cieszyć jak którykolwiek trafi do mnie ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chcę koteczka!!! I nie wiem którego najbardziej... będzie cudnie jeśli którykolwiek zechce u mnie zamieszkać :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za udział w rozdawnictwie :)
    Kociaki wszystkie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie cuuudne!!! Biorę tego, na którego jest najmniej chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez chcę koteczka!!! Uwielbiam koty. Nie ważne którego. Są super. Zapraszam do mnie na wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie cudne, ale najbardziej mi się spodobał ten ze złociutką wstążką;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam jednego, przygarnę i drugiego ;)żółto-czerwony :) zapisuję się

    http://sweetlavender-atelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. A mi tam obojętne :) Wszystkie koty są urocze :)

    wioletkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się u Ciebie podoba i chętnie zapiszę się w kolejce na kociaka w turkusową kratę :) Jest uroczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne kociaki i każdy z nich by mnie ucieszył :) dzięki za skorzystanie z moich cukierków, a resztę ludków na nie zapraszam http://kartkolandia.blogspot.com/2011/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne Kocury! chętnie przygarnę jednego...
    dwa ostanie mają w sobie to coś... ;)
    pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem!!! Ja to chętnie przygarnę różowego :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej ja też bym chciała różowego:)) taki jest słodziutki landrynkowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Milusie kociaki :).

    Chętnie jednego z nich przygarnę, a którego ... jeszcze się nie zdecydowałam, bo cała gromadka jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią kociaczka przygarnę - kolor obojętny, bo wszystkie są ładne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce, może i mi przypadnie zostać właścicielką jednego kociaka:) a którego to bez różnicy, wszystkie są sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Od jakiegoś czasu stałam się kociarą, nie odpuszczę sobie więc szansy posiadania takiego cuda :) Wszystkie są super, więc na którego wypadnie, na tego bęc.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dziekuje za zaproszenie. Jako wielbicielka kotow nie moge przepuscic takiej okazji. Wszystkie sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i mam nadzieję na niebieskiego kota :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. cudne kociska, każdy uroczy więc staję w kolejce. jako alergik nie mam żywego przytulaka to może choć taki mi pomruczy;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie zaadoptuję tego w pomarańczowo-czerwoną kratkę.
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale boskie kociaczki!!!!! Z wielką chęcią przygarniemy "pomarańczusia" tak nazwał go mój synuś, który ma już na swoim koncie kilka sztuk i cały czas babcia dorabia nowe :)
    Serdecznie Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  56. Z wielką przyjemnością przygarnełabym kota nr 4, tego niebiesko-brązowego:)) Więc zapisuje się z radością, że jeszcze zdążyłam:) Dziękuję jeszcze raz za udział w wymiance u mnie, piekne rzeczy przygotowałaś, naprawde. Jestem już w domu po wyjezdzie więc wreszcie moge podsumowac całe to przedsięwzięcie:) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    I like the third cat.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Najśliczniejszy jest ten w żółtą kratę i po niego właśnie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. prawie na ostatnią chwilę, ale z ogromną chęcią się pisze na kotka od Ciebie.
    Pozdrawiam
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  60. Heh.. Zdążyłam i staję pewnie ostatnia w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Listę zamykam.
    Wyniki podam wieczorem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń