środa, 6 lipca 2011

...wymianka u Rity

Witajcie:)
Dziękuje Wam za relację pogodową, którą zawarliście w komentarzach.
Musze przyznać
 i 
u mnie popołudniu
 rozjaśniało i ociepliło się, co widać na poniższych zdjęciach.
Choć dziś wieje i chmurzy się:(

Ale do rzeczy.

Wiecie, że kocham wymianki.
Także nie ominęłam wymianki organizowanej przez Ritę.
Niespodziankę przygotowałam dla Lusiaczka.
...anioł- już ma opiekunkę...
...notesik z papieru ze sklepu lemonade...
...w środku...
...broszunia...
... pudełeczko z kwiatkami...
...i inne przydasie...
a wszystko w ulubionych kolorach Lusiaczka.

Wczoraj dostałam prezencik od Lusiaczka
...rameczka deco...
...bryloczek i broszka...
... przydasie i słodkości:)
Wszystko się rozgościło
 i 
czekam na inspiracje właścicielki.

Dziękuje za super wymiankę Ricie 
oraz 
Lusiaczce za wytworki.

Wszystkim oglądającym życzę miłego dzionka, 
a jutro
...
dowiecie się jutro.
Pozdrawiam
Malutka
:)

4 komentarze:

  1. dobrze, w takim razie jutro odwiedzę, kolejna fajniutka wymianka, a ja zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za owocną wymiankę ;-) a przydasie już po troszku wykorzystuje! Pudełeczko scrap jest najsłodsze :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło pooglądać takie cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prezenty:) zapraszam na wymiankę do mnie:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń