poniedziałek, 4 lipca 2011

...wymianka

Witajcie:)
Oh nie było mnie z tydzień w blogowym świecie.
Minął mi czas bez komputera i Internetu.
Nie wiedziałam, że nazbiera mi się tyle zaległości.
Dziś prezentuję Wam słodkości, 
które przygotowałam dla Dorothy z okazji wymianki prywatnej.
Oto lala w spodenkach.
...z tyłu
 ...zbliżenie...
...broszki pasujące do lali...

oraz 
dorzuciłam kilka przydasi.

A od Dorothy dostałam 
super korale

...przydasie i słodkości:)
 ...oraz bransoletkę w ulubionym kolorze:)
Dziękuje Ci bardzo za super wymiankę.
Niech Ci wszystko dobrze służy, bo mi na pewno.
Wszystkim życzę miłego oglądania
 i
 wyczekiwania na słoneczne dzionki.

Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Cudna wymianka dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz za te wszystkie cudne rzeczy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wymiankowa dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna ta laleczka :))
    W ogóle same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te twoje lale,jak ja kocham wymianki :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki na blogu.Mało ostatnio piszę bo roboty sporo i nie ma czasu na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne podarunki, morskie broszki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna wymianka...a te broszki..mmm...cudo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń