poniedziałek, 25 lipca 2011

...wyniki i wyróżnienia

Witajcie:)
Dziś o samych przyjemnościach.
Kocie candy dobiegło końca.Trudno mi się rozstaje tak poukładanymi kocurami.
Mam nadzieję, że odnajdą zrozumienie w nowych domostwach. 
Wszystkim bardzo DZIĘKUJĘ za super zabawę,
 rewelacyjne komentarze, 
za zwiedzenie Waszych blogów
 i podejrzenie Waszych prac, przeczytaniu świetnych przemyśleń.
Starałam się zajrzeć do każdej z Was i pozostawić choć mały ślad swojej obecności:)


Na początek troszkę statystyki.
Chęć udziału w zabawie zgłosiło 62 osoby, w tym 3 osobom bardzo zależało na kocie w krateczkę granatową i 5 osób zakochało się w pierwszym kociaku.
Dlatego zrobiłam dwa osobne losowania.
Nad losowaniami czuwały kocurki:)
Kociak pierwszy - różowy poleci do...

Drugi kocur leci do...
W kolejnym losowaniu brały udział wszystkie reszta osób.
Kocia straż pilnowała.
Trzeci kociak ze złotą wstążeczką
poleci do...
Czwartym kocurem zaopiekuje się...
GRATULUJĘ DZIEWCZYNY
:)))
Osoby wylosowane proszę o kontakt szafa_malej@wp.pl
Druga wiadomość.
Mój blog został wyróżniony 
przez

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


Dziękuje za super wyróżnienie i zapraszam wszystkich po nie, 
ponieważ trudno mi jest wybrać wśród tylu blogów.
Do każdego warto zajrzeć, 
bo każdy tam zostawia cząstkę siebie.
Częstujcie się śmiało.:)))
Chętnie za to napiszę 7 rzeczy o sobie:
- urodzona optymistka z zapędami do zadumy;
- właścicielka dwóch świnek morskich - Korek zwany Małym i Norek;
- kochająca psy -tarmoszenie, głaskanie to moja specjalność.Nie jeden pies już uległ:)
- od pewnego czasu odkrywam swoją artystyczną cześć siebie i pokazuje to Wam;
- uwielbiam pobyt nad morzem.Tam ładuje swoje baterie:)
- podobno jestem cierpliwa i spokojna, lubię słuchać i obserwować- najbardziej dzieci;
- lubię kolor: niebieski, zielony, brązowy, fiolet;
- ulubione kwiaty- polne, lawenda, konwalia, fiołki, frezja, hiacynty.
To chyba tyle o mnie.

Życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam
Malutka
:)


20 komentarzy:

  1. gratuluję Szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O RANY ! To moje pierwsze wygrane candy ! BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ I CIESZĘ SIĘ, że zostałam ,,wybrana"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprost nie mogę w to uwierzyć wygrałam jako pierwsza spośród tylu chętnych, to niesamowite:)hura hura hura. Bardzo Ci dziękuję tym bardziej, że to moje pierwsze candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. pięciu chętnych na różowego to i tak dla mnie dużo bo ja to mam raczej pecha;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję!
    mam nadzieję, że Kociakowi będzie u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę nowym właścicielkom! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, tym razem się nie udało. Jeszcze nigdy i pewnie nigdy nic nie wygram, ale warto było chociaż spróbować. Gratuluję nominacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie udalo sie, no nic sprobuje nastepnym razem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale szczęściary ;)! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranym, a Tobie wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom,a Tobie dziękuję za przefajną zabawę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję szczęściarom :) A Tobie kochana za przemiłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam za to,że jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj! jak się cieszę :) Bardzo bardzo dziękuję i obiecuję, że będę kotka przytulać jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne te kociaki! Może jeszcze kiedyś załapię się na candy z nimi w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń