czwartek, 7 lipca 2011

...wyzwanie#9 i korale

Witajcie:)
Obiecałam pokazać, wiec pokazuję.
Stworzyłam karteczkę na wyzwanie #9 do scrap. com..
Praca z hasłem milion.
...zbliżenie na Ksieżniczkę...
...zbliżenie na napis..

Do pracy wykorzystałam:
- journal tags Kaiser Craft- English Rose Collection
Od pewnego czasu 
bardzo mi się podobały 
korale ceramiczne perłowe.
Pokazały się w lokalnej pasmanterii.
Nie mogłam się powstrzymać 
oto co powstało.
Nawet wtorkowe promyki słonka się załapały

Miłego dzionka 
pełnego słonka:)

Pozdrawiam 
Malutka
:)

10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, ładnie to skomponowałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta kartka ,perłowe korale również :)
    Pozdrawiam i dużo słonka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką ceramikę :) Cudo!
    Karteczka urocza :) Co to za literki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ela- Dziękuję:)
    JaMajka - Dziękuję:)
    Literki- to stempelki, które zakupiłam kiedyś.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, lubię sobie tu zaglądać i cieszyć oczy takimi ślicznościami:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń