czwartek, 21 lipca 2011

...zielono mi:)

Witajcie:)
Za oknem deszczyk i słonko na przemian.
Średnio mi się to osobiście podoba.
Dlatego zabrałam się za pomysły szalejące w mojej głowie.
Zakupiłam ostatnio zasłony do kuchni w moim ulubionym lumpku.
Okazało się, że jedna zasłonka jest za dużo.
W takim razie 
długo nie myśląc powstała podkładka pod kubek 
klamerki z ozdobnym brzegiem.

Reszta podkładek pod kubki powstanie pewnie w kolejnych dniach.
Coś mi się wydaje,że na samych podkładkach pod kubełki nie skończę.
Główka pracuje:)
Jak już tak kleiłam to zastanawiałam się co by tu jeszcze skleić.
Kiedyś myślałam sobie:"Fajne są magnesiki.Może kiedyś zrobię."
Kamyczki kiedyś kupione, taśma magnetyczna do mnie doleciała, więc czego więcej chcieć.
Oto moje wypociny.
UWAGA!!!
Folię magnetyczną zakupiłam TU
oraz
cudne papiery:)

Lodówka bardzo zadowolona:)
W ten oto sposób moja kuchnia nabiera w końcu jakiegoś kolorytu.

Życzę wszystkim miłego dzionka.
Dziękuje Wam za milusie komentarze.
Zapraszam jeszcze na trwające CANDY

Pozdrawiam
Malutka
:)

12 komentarzy:

  1. o! jakie fajne magnesy w kolorze soczystej zieleni.
    bardzo mi się podobają.
    Do klamerek też się przymierzam (chcę zdekupażować), ale coś ostatnio weny brak hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkladka jest bardzo profesjonalna. Dla mnie szycie to czarna magia. Zaciekawila mnie ta tasma magnetyczna. Gdzie ja mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) podkładka fajna ,milusia a magnesiki śliczne. No właśnie ja też bym chętnie się dowiedziała gdzie kupiłaś tę taśmę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne magnesy ,lubię taki kolor , klamerki pomysłowe :)tez chętnie sie dowiem ,gdzie kupiłaś taśmę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Folię magnetyczną zakupiłam tu http://galeriapapieru.com.pl/pl/p/Folia-magnetyczna-20x30/333
    Miłego tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne drobiazgi, dziękuję za namiary galerii, naprawdę piękne rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy, które tworzysz są niesamowite

    Wyróżniłam Cię również w konkursie ONE LOVELY BLOG AWARD, szczegóły na moim blogu

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana mam pytanie. Czy ta folia magnetyczna jest w stanie utrzymać magnesy na lodówce? :D wiem że głupie, ale ja kupiłam taśmę magnetyczną...i ona jest tak cienka, ze tnie się ją wspaniale, ale za nic nie utrzyma magnesu..ledwo kartke trzyma, a kosztowała mnei bardzo dużo.
    http://allegro.pl/magnetoplan-tasma-magnetyczna-samoprzylepna-5m-i1729128553.html takie coś mam i jest fatalne..dlatego teraz się upewniam :) nie miej mi za złe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładka śliczna, fajny pomysł z klamerkami :)) Dzięki za linka, fajny sklepik, te papiery faktycznie są śliczne, a te magnesy to już dawno zastanawiałam się z czego zrobić:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Zapraszam po wyróżnienie na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń