środa, 31 sierpnia 2011

...pożegnanie wakacji

Witajcie:)
To będzie wesolutki post, ponieważ miałam okazję się spotkać w trakcie wakacji z przemiłą osobą, 
która obdarowała mnie swoją  książką, 

pastylkami musującymi własnej roboty, 

...karteczką z bardzo osobistym wpisem w środku oraz kubasem
z cudnym motywem.

 Czy wiecie z kim się spotkałam? 
Z myślą o niej zrobiłam karteczkę
 i notes...

Prace te prezentowałam w wcześniejszych postach, 
aż w końcu trafiły do właścicielki:)
Oprócz tego zrobiłam zawieszkę Bundza-bohater komiksu "PABLO"
Właścicielka przyczepiła go do torebki :)))
Dzięki za zapożyczenie super zdjęcia:)
Dziękuję za spotkanie, 
które trwało bardzo krótko,
 ale za to miłe i spontaniczne.

Jak dobrze jest się dzielić z innymi:)

UWAGA
 zaglądacze 
pozostawiacze ciepłych słów
szykuję zabawę.
Mam nadzieję, że lubicie...
 Życzę miłego dzionka pełnego słonka:)))
Pozdrawiam
Malutka
:)

7 komentarzy:

  1. To ja dziękuję!! Zostałam zupełnie rozpieszczona liczbą prezentów i cudowną atmosferą spotkania :)
    Mam nadzieję, że uda nam się je szybko powtórzyć!!
    I nie mogę się doczekać zabawy... :)))

    Pozdrawiam!

    O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenciki, miłe spotkanie :)) Czekam na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super prezenciki!! I z jednej i z drugiej strony :) A ja dziś dostałam paczuszkę od Ciebie :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty dostałaś i uszykowałaś. Breloczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, jaką zabawę??? :)

    OdpowiedzUsuń