piątek, 5 sierpnia 2011

...stemple i wyróżnienia

Witajcie:)
Ostatnio mi czas leci jak szalony
 i
 zapomniałam Was zaprosić na moje aukcje,
 które dziś się kończą.
Wystawione są nowe stempelki od 1 zł.

Dziękuję Wam za kolejne wyróżnienia
(DOROTHY,LILKA, RITA).
Jesteście Kochane!!!

Dlatego ja każdego z Was proszę o odebranie sobie wyróżnienia z postu wcześniejszego,
 bo jesteście wyjątkowi i niepowtarzalni.
Dziękuje za wszystkie pozostawione komentarze w ostatnim czasie.
Bardzo dużo dają siły
 i 
chęci do tworzenia.
Życzę Wam miłego weekendu pełnego letnich promieni:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

4 komentarze:

  1. Zapraszamy na kolejną podróż z Edwardem Tulanem:).
    pozdrawiamy.MiP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stempelki prześliczne ;) cieszę się bardzo, że udało mi się je "zgarnąć" (choć szkoda, że nie wszystkie :])
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń