sobota, 20 sierpnia 2011

...wymianka kwiatowa

Witajcie:)
Dziś zauważyłam, że liście na kasztanowcach zmieniają kolor.
Kochane idzie jesień.
Choć czasem mi się wydaje,że już jest.
Czuję letni niedostyt.
Na temat:)
Dziś Wam się chwalę wytworkami przygotowanymi na wymiankę kwiatową.
...pierwsze pudełeczko decu...
...bejcowane z zawartością różnych kwiatków...
 ...broszunie...
 ...kartelunia...
Niech się wytwory dobrze sprawują:)
A oto co dostałam od Majki 
...rameczka kwiatowa, zestaw tkanin, koraliki...
...pokrowiec na komę...
...i inne cuda:)
Dziękuje za super wymiankę.
Rameczka cieszy codziennie moje oko.
Pokrowiec na komę czeka na uszycie torebusi.
Przydasie się u mnie rozgościły.
Wszystkiego dobrego:)
Miłego oglądania i spokojnego weekendu.
Pozdrawiam
Malutka
:)


11 komentarzy:

  1. ja czekam na jesień bo wtedy będą piękne i kolorowe liście <3 no i będzie udana sesja!;d przyjnajmniej mam nadzieję xd pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, podobno nie wolno nic pisnąć,ale zdradzę że jeszcze jedna paczuszka do Ciebie leci

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka i pokrowiec na komórkę super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty zrobiłaś i dostałaś:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie nie oddaje cudowności pudełeczka!!!! Wszystko co mi przysłałaś jest przecudowne!!! Dzięki tobie zacznę robić karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda
    Zazdroszczę prezentów

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudeleczko decu bardzo fajne, no i karteczka tez piekna.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna wymianka. POzdrawiam i pamiętam o Naszej wrześniowej :)

    OdpowiedzUsuń