wtorek, 23 sierpnia 2011

...wymianka słoneczna u Ani

Witajcie:)
U mnie ostatnio poranki i wieczory bywają zimne a dzionki za to słoneczne.
Łapie ostatnie promyki słonka.
Szkoda tylko,że nie można je złapać do słoika:)
 i otworzyć w deszczowe, ponure dzionki.
Wiem, że Was zanudzam już tymi wymiankami, ale co ja mogę.
Wzięłam udział w wymiance słonecznej u Ani.
Oto prezenty, które przygotowałam dla Joanny.

Słoneczny notesik...
 ...środek...
...karteczka...

...broszunie...
...ta bardziej słoneczna...


A takie cuda dostałam od Olllq

...cudny naszyjnik...


...pokrowiec na komórkę...

...piesek, w którym zakochał się mój M. 
Jestem pełna uznania dla tych cudowności oraz dla osób dziergających.
Normalnie cuda wychodzą spod Waszych rączek.
Wszystko zostało dokładnie przeze mnie zmacane i pozwalam innym oglądać tylko z daleka.
Obiecuję  korzystać nie tylko w słoneczne dzionki.
Raz jeszcze dziękuję...
Ściskam wszystkich zaglądających
 i 
dziękuję za miłe słówka pod wcześniejszym postem.
Lecę korzystać ze słonecznego dzionka:)))
Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Prezenty zrobiłaś i otrzymałaś sliczne, notesik cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka dziewczyny zrobiłyście :-)Widzę że bardzo udana wymianka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszczę ... jakie piękne broszki zrobiłaś:) Super wymianka :) Coraz większą nabieram ochotę by już coś przygotować :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka. Bardzo podoba mi sie kartka ''fajnej babce''.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy są prześliczne, trudno nawet określić, która z was otrzymała atrakcyjniejszy podarunek, mnie osobiście ujął notes, prześliczny :) pozdrawiam życzę dużo słoneczka pogoda zapowiada się fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *dudqa, Aldona, skimmia,kamarek, Arcano*Dziękuję za milusie słówka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewną taką nieśmiałością zostawiam słowo :) Mam nadzieję że chociaż troszkę trafiłam z upominkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bardziej sloneczna mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń