piątek, 26 sierpnia 2011

...zakupowo

Witajcie:)
Pogoda nas rozpieszcza.Słonko świeci  i grzeje jak szalone.
Dziś w ramach odsapnięcia od prac twórczych
 byłam z przemiłą osóbką na spacerze
 i 
przy okazji weszłyśmy do ROSSMANN-a.
Przypadkiem zajrzałam na artykuły przemysłowe....
...i to zobaczyłam.

Oczywiście zakupiłam zestaw do cięcia
(mata, nożyk introligatorski, ostrza, linjka ) 
za jedyne 14,99zł.
Cena mnie miło zaskoczyła.
Zawsze marzyłam o takim zestawie:)
Zaraz zrobię z niego użytek.

Życzę dużo słonka
spokojnego wieczoru bez komarów.
Pozdrawiam
Malutka
:)

14 komentarzy:

  1. Bardzo udane zakupy poczyniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Ale super trafiłaś :) Świetny zestaw, chociaż mnie już mata A4 od dawna nie wystarcza haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja chyba też dziś skoczę do rossmanna. Chociaż czy ja potrzebuję kolejną matę, kolejny nożyk i kolejną linijkę? :))) Nie ma to jak uzależnienie od zakupów scrapbookingowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale udany zakup i to za jaką cenę ! Super !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no, to się będzie działo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba biegnę do rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję każdej z Was za komentarzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie ma rossmana ;o(((

    OdpowiedzUsuń
  9. To juz wiem gdzie jutro idę na spacer - taka okazja! dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakup, cena faktycznie warta zakupu:)) Tak szybciutko poprzeglądałam co u Ciebie, bo dawno mnie nie było:)) Śliczne wymianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tanio
    U mnie w rossmanie było po 17 zł

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cena rzeczywiście bardzo atrakcyjna!:)
    dziękuję za udział w moim CANDY! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń