poniedziałek, 5 września 2011

...karteczki

Witajcie:)
Dziś chciałabym Wam pokazać dwie karteczki stworzone dla wyjątkowych osób.
Pierwsza dla osobnika płci męskiej,

a druga dla ...mojej mamy:)
 ...zbliżenie...
(wykorzystałam wycinanki ze stempell&kartoon
brokat w kleju+perełki w płynie+żółty kwiatek ze scrapcomu)

Raz jeszcze wszystkiego dobrego:)

Zaglądaczy zapraszam 
na 
 na którą można się zapisać.
Szczegóły TU

Cieszę się, że już wielu Wam się zabawa podoba.
Jestem miło zaskoczona :)

Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Śliczne ! Ta męska jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że mi się podoba, ja zaczęłam nawet już tworzyć :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona pierwszą karteczką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :) A ta druga to już w ogóle super :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń