sobota, 24 września 2011

...mój pierwszy raz:)

Witajcie:)
Dziś pokażę Wam moją pierwszą bieloną podstawkę pod świeczki.
Bejca niebieska, na to farba biała akrylowa, 
do tego nie mogłam się powstrzymać i użyłam szablonu,
 który wygrałam ze sklepu gatto-arte. com
A na sam koniec zasmażka...hehe ...lakier bezbarwny.
A oto moje pierwsze filcowe dzieło, 
które było kulane w letnie wieczory, 
a zostało ukończone w słoneczny jesienny dzionek.
Mój pierwszy raz dotyczy też kwestii tworzenia koczyków.
Sama nie noszę, ale czasami warto sprezentować coś komuś małego.
Oto powstały...
Miłego weekendu:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

15 komentarzy:

  1. Twoje twory są tak piękne, że nie wierzę, że to twój pierwszy raz

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje pierwsze wytwory

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne plony, aż trudno uwierzyć że to "pierwszaki" ;-) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe słówka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace zwłaszcza to filcowe cudo ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo!Wcale się nie przyznawaj ,ze to pierwsze.Śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta podstawka w boskim kolorze :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy aby na pewno pierwszy raz;)?
    To ciekawe jakie będą kolejne.
    Podstawka bajeczna:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest cudne i wcale nie wygląda na pierwszy raz :O)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo udane debiuty!!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne początki, masz zdolne rączki i wiele talentów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę stworzyłaś sliczności !Podstawka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podstawka piękna! Wszechstronnie utalentowana jesteś ;)

    A co ze spotkaniami we wtorki? Nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze filcowe dzieło ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń