niedziela, 18 września 2011

...szczęściara:)))



Witajcie:)
Cały tydzień wrażeń.
Początek tygodnia nie był zachwycający, 
ale z dnia na dzień spotykały mnie bardzo miłe chwile.
W środę wygrałam candy w sklepie gatto- arte.
Jak przeczytałam to nie wierzyłam.
Informację czytałam kilkakrotnie.
Normalnie szczęściara ze mnie.
W sobotę słodkości były już u mnie.
Błyskawicznie:)))
Oto cały zestaw...
...papiery ILS, Lemonade, album sówka na mądre słówka, szablon z esami...
 ...papiery The Scrap Cake- marzenie nie jednej scraperki...
 ...decoupagowy zestaw- ah te serwetunie...
 ...big dziurkacz babeczkowy- już zacieram rączki...
 ...lateranka, która zamieszkała w salonie...
 Wszystkie słodkości rozgościły się w moim zakątku
 i 
czekają na realizację projektów, 
które tworzą się w głowie.Teraz tylko mieć czas na ich realizację.

Raz jeszcze dziękuję sklepowi gatto arte za zorganizowanie zabawy, 
a z okazji urodzin
 życzę niekończącej się ilości klientów z pasją.

Teraz już wiem, że warto marzyć i wzdychać do monitora.

W kolejnych dniach będę raczej milcząca, 
ponieważ jakaś zaraza mnie dopadła
i następne dni spędzę w łóżku
 z syropem własnej roboty (miód, czosnek, cytryna).
Życzę Wam miłego tygodnia:)))
Pozdrawiam
Malutka

P.S. Ci co jeszcze się nie zapisali to zapraszam na WYMIANKĘ W KRATKĘ,
na którą można się zapisać.
Szczegóły TU






12 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę!!! Cudowności wygrałaś gratuluję i zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to Ci zdrówka życzę - odpoczywaj i zdrowiej :)))
    A po drugie - faktycznie SZCZĘŚCIARA z Ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że zestawik się spodobał :) życzę zdrówka i wiele kreatywnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję!! cudowne cukierasy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szczęściara, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cuda,gratulacje i dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:)))
    Jesteście Kochane:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń