piątek, 2 września 2011

...wymianka klamerkowa

Witajcie:)
Wzięłam udział w wymiance klamerkowej,
 która była organizowana u Craftypantek.
Oto co stworzyłam dla Kasi.
Zestaw klamerek do spinania dobrych myśli:)
 ...kilka przydasi i coś na ząb...
 ...oraz tag od którego wszystko się zaczęło.
.
Wykorzystałam papier ze scrapcomu.
Takie śliczności do mnie przyleciały:)
Ładniejsze zdjęcia u Kasi.
Po raz pierwszy na żywo widzę crackle (ptaszek i motyl).
Już wiem, że muszę sobie zakupić:)

Melduję posłusznie, że herbatka wypita, a wycinanki czekają crackle.
Dziękuję Kasi za super wytworki 
za zorganizowanie super zabawy.
Miłego oglądania:)
Pozdrawiam
Malutka
:)
P.S. A jutro szczegóły niespodzianki!!!
Buziaki:)

6 komentarzy:

  1. Szalejesz z wymiankami ;-) ale jak widać warto było.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne klamerki. Muszę sobie takie stworzyć w domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat wymianki i jakie efekty!!:)

    Żałuję że nie dowiedziałam się o niej wystarczająco wcześnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe klamerki! Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dziękuję za śliczne klamerki :) Dobre myśli czekają na spięcie ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń