czwartek, 1 września 2011

...wymianka podróżnicza

Witajcie:)
Rozpisałam się ostatnio, ale co zrobić jak tyle się dzieje.
Ostrzegam dzisiaj będzie dużo zdjęć:)
W ostatnim czasie wzięłam udział w wymiance podróżniczej organizowanej przez Artystkę26
Oto mój podróżniczy prezent, 
który otrzymałam od dudqi
...skrzyneczka decu i bransoletka...
 ...koroneczki, muszelka z Norwegii i aniołek perłowy...
Dziękuję za wszystkie cudeńka, 
które rozgościły się moich progach.
A oto co przygotowałam dla dudqi
w morskim klimacie...
...broszka...

...album...
...odsłona pierwsza...
...kolejna...
...następna...
...i następnie dwie strony...
...kolejne karty albumu...
...ostatnia strona i okładka...
...rozłożona okładka...
Album zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy
za pozwoleniem nowej właścicielki.


Do zrobienia albumu wykorzystałam:
- resztki materiałów,kawałek jeansowej spódnicy,
- produkty ze sklepu scrap com- tusz, papier, kółka do spinania,
- papiery ze sklepu lemonade,
- tasiemki z lokalnej pasmanterii i prezenciku wymiankowego.

 Dziękuję organizatorce za zorganizowanie wymianki, 
a także mojej wymiankowej partnerce za wytworki, 
które cieszą moje oko każdego dnia.

Zaglądacze strzeżcie się 3 września:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia świetne, a albumik cudny codziennie go ogladam. Dziekuje za miłą wymiankę, ja wieczorkiem postaram sie opublikować zdjęcia na blogu.
    Trzymam kciuki za wyzwanie, mam nadzieje, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty sobie zrobiłyście :-) Album to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ciepłe słówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super prezenty, super wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka. Album pierwsza klasa:).
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Album fantastyczny - trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś i cudne przygotowałas ,album jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty. Szkatułka jest piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. album rewelacja!!! fajny pomysł ze spódnicą ;)

    OdpowiedzUsuń