sobota, 3 września 2011

...wymianka w kratkę

Witajcie:)
A oto zapowiadana zabawa - niespodzianka!!!

Sami wiecie jak bardzo lubię wymianki.
 i 
dlatego postanowiłam zorganizować 
wymiankę w kratkę.

WYMIANKA W KRATKĘ:
- dla osób posiadających bloga,
- dla osób z Polski.

Co należy przygotować?
- dwie rzeczy zrobione własnoręcznie z motywem kratki.
Liczę na Waszą nieustającą wenę!!!
- przydasie,
oraz 
- to, co będziecie uważacie, że sprawi drugiej osobie radość, np. kawa, żelki, herbata.


Zasady:
- zapisujemy się pod tym postem do 29 września,
- zamieść u siebie na blogu powyższe zdjęcie na pasku bocznym,
- osoba, która wyraża chęć udziału w zabawie proszę o maila na adres: szafa_malej@wp.pl
 z adresem do wysyłki,
- 30 września wylosuję i poinformuję dla kogo przygotowujecie niespodziankę,
- przesyłka powinna trafić do adresata do 28 października
Czasu na przygotowanie jest sporo, aby każdy z Was się wyrobił.
- proszę również o przesłanie jednego zdjęcia przygotowanej przez Was niespodzianki,
- prezentacja przygotowanych niespodzianek u mnie i na Waszych blogach 29 października.

Jeśli coś jest niejasne proszę pisać na maila.

Zapraszam do zabawy:)

Przyjemnych chwil.

Pozdrawiam
Malutka
:)

38 komentarzy:

  1. Kusisz.. Jestem chętna a adres masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje się z przyjemnością, banerek za chwilke zamieszczam, a adresik mój już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mi tam -zapisuję się :D
    Może i ja polubię wymianki.
    P.S. Mata doszła. Bardzo dziękuję. Jesteś wielka - Malutka ;o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zgłaszam się. Po prostu ostatnio nie mogę sobie wymianek odmówić. A takiej organizowanej przez ciebie to już w szczególności A i rok szkolny trzeba sobie jakoś osłodzić ;) Adresik mój masz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj bardzo fajna kratkowa wymianka się szykuje:) a że czasu sporo więc zapisuję się i ja:) Zapraszam też do mnie na blogi, na których wymianak w kolorach jesieni i nowe Candy niespodzianka pachnące bzem:) Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindo o doce!!!!
    Eu querooo!
    Postei na lateral do meu blog facebook e orkut! =)
    Beijinhos,
    CaroL
    http://bycarolinermoreno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście w tak ciekawej wymiance muszę wziąć udział:)
    jestem od nich uzależniona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę się na tę wymiankę :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, jaki fajny pomysł :) Zapisuje się i zaraz wyślę dane i wstawie banerek. Dzieki za organizację wymianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To mnie też proszę uwzględnić - pomysły już mam ...
    Wysyłam adres i wstawiam banerek na blogu . Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez się zapisuję, dawno z nikim się nie wymieniałam no i czas polubic kratkę:)) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się chętnie powymieniam.. :) Uwielbiam wymianki.. a kratka to niezłe wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do zabawy przyłączam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy w wymiance nie uczestniczyłam,a kiedyś ten pierwszy raz musi być,dlatego zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja poproszę o dopisanie mnie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią zapiszę się na tę wymiankę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. to i ja się zapisuję :) chętnie wykonam coś kratkowego po małej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się zapisuję...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wezmę udział w tak fajnej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam się do wymianki - jej temat bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo zastanawiałam się czy zapisać się na tę wymiankę, bo chociaż lubię motyw kratki to rozważałam co ja mogłabym zrobić z tym motywem. No i olśniło mnie. Zatem zaraz wysyłam maila z adresem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ochoczo sie i ja zapisuje
    pozdrowionka
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam bloga ale stronę www gdzie prezentuję swoje prace :)
    Czy tez moge się zapisac na wymiankę??

    OdpowiedzUsuń
  24. Łamałam się ale nie mogę sobie odpuścić. Zapisuję się i a z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. *cohenna -Proszę o kontakt na adres mailowy.
    szafa_malej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. o jejusiu! kratka! wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  27. *tUkafka-Proszę o kontakt na adres mailowy.
    szafa_malej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. to ja na ostatnią chwilę też się dopisuję :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lista została zamknięta:)
    Maile zostały wysłane, a wiec do dzieła:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń