czwartek, 29 września 2011

...wymianka w kratkę+rysunki

Witajcie:)
Sprawy organizacyjne odnośnie 
- proszę o dane adresowe:
tUkafka
na maila:szafa_malej@wp.pl 

- czekam na dane dziś do godziny 20.00 (czwartek 29 września). 
Jeśli dane do mnie nie dotrą to niestety nie będziecie mogli wziąć udział w wymiance wymianie.

- po 20.00 wyślę maile do wszystkich z informacją 
dla kogo będziecie tworzyć wymiankowe twory.

Reszta informacji dotrze drogą mailową:)

U mnie w ostatnim czasie dość dużo się dzieje.
Od kilku dni mam pracę w ognisku wychowawczym.
Nie będę pewnie tak często pisać posty jak bywało to wcześniej, 
ale w wolnych chwilach na bank będę coś dłubać 
w miarę możliwości Wam prezentować, 
bo mam jeszcze sporo prac niedokończonych:)
Dzieci przyjęły mnie bardzo miło i stworzyły pod wpływem chwili prace.
...i jeszcze jedna...
 ...ta rozkładana...

Taki cudny promyk na osłodę dzionka:)
Dla takich chwil wart żyć.
Pozdrawiam
Malutka
:)

6 komentarzy:

  1. Śliczności! Dzięki za udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci takich promyków co dzień ... Powodzenia w nowej pracy .

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jakie miłe przyjęcie :)
    uwielbiam taki dziecięcy spontan. gratuluję, bo to znaczy, że im się spodbałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziękuję co by nie zapeszyć:)

    OdpowiedzUsuń