sobota, 29 października 2011

...FINAŁ- wymianki w kratkę

Witajcie:)


Dziś relacja
 z
WYMIANKI W KRATKĘ.

W wymiance wzięło udział 36 osób.
Dotarły do mnie wszystkie zdjęcia.
Jest możliwe, że niektóre prezenty dotrą dopiero po publikacji posta.
Autorzy zobowiązali się do nadesłania swoich wytworków.
Niektóre wytworki mają dziś swoją premierę,
 ponieważ nie wszystkie dotarły do adresatów:(.

Lusiaczka dla Mika


Mika dla Sylka

Sylka dla Cohenna

Cohenna dla Jotkaa
Jotkaa dla Maggie

Maggie dla Igoria

Igoria dla Lucy z Mazur
zdjęcie autorstwa Lucy z Mazur.

Lucy z Mazur dla Kasiekwart

Kasiekwart dla Lilki

Lilka dla Edith

Edith dla Tworzone w bzach

Tworzone w bzach dla Dzieła Madame

Dzieła Madame dla Katharinka

Katharinka dla Lucyna

Lucyna dla Majka
Wysłana 27.10.2011r.

Majka dla Reni

Reni dla Dudqa

Dudqa dla Gina

Gina dla Asia
przesyłka nadana 26.10.2011r.

Asia dla Duża Mała Mi

Duża Mała Mi dla Eva
przesyłka jest w drodze

Eva dla Rita
Przesyłka została nadana 02.11.2011.

Rita dla Abaszka

Abaszka dla Madzik
wysłana 27 października

Madzik dla Princess i Princessa

Princess i Princessa dla Malutka


Malutka dla tUkafka


tUkafka dla Aleksandra z Nut

Aleksandra z Nut dla Ecilli

Ecilla dla ZuzAnioły


zdjęcie autorstwa Oliko


Przepraszam, jeśli pomyliłam zdjęcia, 
ale przy takiej ilości osób można się pomylić, 
a przecież nikt nie jest idealny.

Dziękuję Wam za super kontakt,
 rewelacyjną współpracę i wyrozumiałość.

Krateczkową wymiankę uważam za udaną 
mam nadzieję, że przystworzyła Wam
 dużo radości.
Dziękuję Wam za wspaniałą współpracę 
i ...
do następnej wymianki
(jeśli ktoś będzie miał ochotę).

W ten oto sposób uczciłam
 1 rok prowadzenia mojego bloga.

To jest dowód na to,
że warto robić to co się lubi
 i 
pogłębiać swoją pasję.
Lecę świętować:)
i wyczekuję nadal listonosza.

Pozdrawiam
Malutka
:)

11 komentarzy:

  1. to była moja pierwsza wymianka,ale na pewno nie ostatnia,dzięki za fajną zabawę i czekam na następną,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdj nie jest moje. Tutaj mozesz pobrać: zhttp://galeriaam.blogspot.com/2011/10/wymianka-w-kratke-relacja.html
    Dziękuję za zabawę i do następnej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, fajnie, że wszystko się powiodło, chociaż moja przesyłka też nie dotarła.
    A byłam przekonana, że pary wysyłają sobie nawzajem ;o)
    Ale tak chyba jest ciekawiej ;O))

    Zamieściłaś dwa takie same zdjęcia: Pierwsze (Lusiaczka dla Mika) i potem Dudqa dla Gina ;o))

    Buziaki posyłam i dziękuję za wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ci za zorganizowanie wymianki - wiem ile czasu pochłania organizacja bo właśnie dobiegła końca moja jesienna wymianka - tym bardziej WIELKIE DZIĘKI:))):** Zapraszam do mnie na nową wymiankę karnawałową na www.dekupazoweuroczysko.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawiłam błąd.Przepraszam:)
    Raz jeszcze dziękuję za super zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna wymianka, gratulacje należą się organizatorce

    OdpowiedzUsuń
  7. Należą Ci się ogromne podziękowania za tak świetnie przeprowadzoną wymiankę. Temat był rewelacyjny i sądząc po zdjęciach dawał ogromne pole do popisu.
    Jeżeli tylko będziesz miała pomysł na następną to daj znać a ja na pewno skorzystam.
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Dziękuję również ZUzance !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za ciekawą i bardzo udaną wymiankę, uczestnictwo było ogromną przyjemnością. Dziewczynki śliczne prace, nie mogę się napatrzeć :) Mam nadzieję, że moja paczka dotarła :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za przemiłą zabawę :) Wymianka co prawda jeszcze do mnie nie dotarła, ale będę cierpliwie czekać na te cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za super zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dziękuję za zabawę i śliczny prezent. Trochę się martwię, ze przesyłka jeszcze nie dotarła na miejsce :(

    OdpowiedzUsuń