piątek, 21 października 2011

...ozdoby do włosów

Witajcie:)
Dziś post będzie poświęcony ozdobom do włosów.
Pierwszym moim tworem była opaska....
...której właścicielką jest od jakiegoś czasu Oliko.
To było jedno z pierwszych podejść moich do klejenia na gorąco.
Kwiatki dostałam od Jane B.Och zdolne rączki ma:)
A na chłodne dzionki mam opaskę od AniMani vel Owcy
W sam raz na tę kapryśną pogodę.
Kolejna osóbka ze zdolnymi rączkami.
Ja tylko wzdycham...ah...
Chodził mi jeszcze jeden pomysł po głowie,aby stworzyć malusie spineczki z kokardkami.
Oto wytwory moich ogniskowych dzieci.
 Przeuroczo wyglądają na włosach.
Zabawa była przednia:)
Życzę wszystkim miłego weekendu,
pełnego ciepłych chwil.

Osobom biorącym udział w wymiance w kratkę przypominam,
 iż przesyłki muszą trafić do właścicieli do piątku-28 październik. 
Z utęsknieniem czekam na zdjęcia Waszych wytworków.
Relacja zapowiada się bardzo krateczkowa:)

Pozdrawiam
Malutka
:)

13 komentarzy:

  1. Milusie i słodziutkie te ozdoby do kudełków :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opaski, a spineczki bardzo dziewczęce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opaski. A dlaczego relacja zapowiada się karteczkowa??? ;o))
    Ja nie zrobiłam karteczki - ;o))
    Mam już gotowe prace, ale czekam na... zakupy. Musze dokupić coś słodkiego i pstryknąc fotki. Swoją wymiankową przesyłke wyślę w poniedziałek.
    Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spineczki super. Moja Zuzia byłaby zachwycona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne opaski i spinki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opaski! Kwiatki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te ozdoby do włosów

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję WSZYSTKIM za miłe słowa:)
    *Madzik-Relacja będzie KRATECZKOWA:)
    Z przyjemnością czekam na zdjęcie od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje ozdoby do włosów są super. Szczególnie spineczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wszystko:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń