piątek, 28 października 2011

...zaległości

Witajcie:)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować:
- opakowanie na czekoladę w cudnych fioletach.
Wykorzystałam produkty ze sklepu scrap.com.pl :
-papier Zimowa Bajka projekt Oliko
oraz 
guziki i wstążeczki ze swojego zbioru przydasi:)

-notesik, który stworzyłam pod wpływem chwili.

Wykorzystałam papier Idylla ze sklepu scrap com.pl, 
ćwieki -Empiku, scrappasji, 
kwiatek od JaneB.

- notesik w kolorach jesieni.
Kwiatek ze scrap com.pl
kwiatek i papier Prima oraz ćwiek z kreatywnego zakątka.

Dziękuję wszystkim za ciepłe komentarze pod wcześniejszym postem.
Zrobiło mi się bardzo ciepło na sercu.
Życzę miłego oglądania:)
...a jutro relacja z WYMIANKI W KRATKĘ
Pozdrawiam
Malutka
:)

14 komentarzy:

  1. Śliczności, a najbardziej podoba mi się ten notesik "w przypływie chwili"!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To opakowanie na czekoladkę jest bardzo słodkie:))) Notesiki śliczne!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, a notesik który powstał w przypływie chwili jest prześliczny:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Notes jesienny jest rewelacyjny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkości :) ten ostatni REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy jest ten notes jesienny... :) pozdrawiam i zapraszam na niebiańskie candy do mnie : http://kartkolandia.blogspot.com/2011/10/niebianskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne...wymianka w kratkę do mnie już dotarła..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne notesy! Zwłaszcza ten jesienny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się notesik w kolorach jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te notesy
    I to opakowanie na czekoladę
    CUDO

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA CZUŁE SŁÓWKA:)

    OdpowiedzUsuń