środa, 14 grudnia 2011

...powrót:)))

Witajcie:)
Oj, nie było mnie tu sporo czasu.
Zaległości mam w oglądaniu straszne.
Przepraszam za moją nieobecność, 
ale jakieś stadko wirusów mnie dopadło i nie chciało puścić.
Teraz czuję się o wiele lepiej:)))

Zaległości zacznę od prezentacji świątecznych tworów.
Armia pingwinów...
Takie same, 
 ale inne kartki świąteczne 
Moje pierwsze filcowe broszunie
 ślimakowe.
A na koniec tagi
tuszowane i stemplowane...
Na dziś tyle oglądania.

Następne zaległości w kolejnym poście.
Dziękuje Wam za to, że jesteście.
Obiecuje poprawę w blogowaniu.
Pozdrawiam
Malutka
:)

17 komentarzy:

  1. No to piękny powrót :) Pingwinki urocze, kartki śliczne, broszunie (to naprawdę Twoje pierwsze??) rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pingwiny i broszki :) Fajnie,że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam panią miło Cię widzieć!!! Śliczności poczyniłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale brygada!!! Pięknie ufilcowane i takie ładne kolory :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne stadko pingwinów. W nowym roku też zamierzam pobawić sie filcowaniem. Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pingwiny genialne
    Karteczki śliczne
    a broszki oryginalne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pingwinowa drużyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze stadko pingwinków:)Kartki cudne ,a broszki filcowe jakie swietne -wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne,ale najcudowniejsze jest to stadko wesolutkich pingwinków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za ciepłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuda. Podziwiam Twoja wszechstronnosc.

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany, pingwinki sa swietne, nie widzialam jeszcze takich,super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny powrót, tyle nowości. a pingwiny-urocze:)
    dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za czułe powitanie:)

    OdpowiedzUsuń