czwartek, 29 grudnia 2011

... wspomnień czar...

Witajcie:)
 No i po świętach.
Aby potrzymać jeszcze te cudowne chwile pokażę Wam choinki,
 które powstały przed świętami.
Nie mogłam się też powstrzymać i zrobiłam uosia:)
Koniecznie muszę Wam się pochwalić cudnymi prezentami.
Wymarzona bindolka... 
 Coś na wolne wieczory.
 A także najnowsza ksiażka
...no i górę słodyczy:)
Zapowiada się bardzo twórczy rok.
Życzę spokojnego wieczoru 
w towarzystwie uroczego drzewka z ciepłą herbatką lub kawą opatulone kocem.
Ja zapraszam na pierniki do mnie, własnej produkcji:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

16 komentarzy:

  1. Prześliczne choineczki. Gratuluje ślicznych prezencików. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinki śliczne , uoś- super ktoś , ale bindownica - och i ach ... Ja póki co tylko wzdycham ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne choinki! Zazdroszczę prezentów ;) szczególnie tego różowego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Choineczki boskie, zwierzak również :D A bindolka - rozumiem Twoją radość :) Niech się sprawuje jak najlepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby :) łoś wymiata...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutkie choineczki, a prezencików zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choineczki śliczne :-)
    No łoś to super ktoś :-)
    Ech a prezenty zazdraszczam :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenty, a choineczki słociutkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękniście tu u Ciebie, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki super ! Choineczki sliczne i łoś też :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choinki super i oczywiście prezenty też:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    lovelythings-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. choineczki są zabójcze! Bindownicy zazdroszczę, bo moja ma okrągłe dziurki i...jakoś nie bardzo ją lubię.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje prace są piękne. Też marzą mi się te książki. Podobno marzenia się spełniają. Życzę Ci w Nowym Roku spełnienia marzeń, pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mrrr... uwielbiam twoje twory materiałowe :))
    Prezenty... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow rewelacyjne choineczki, poczatkowo myslalm ze to wszedobylskie serduszka a tu prosze takie mile rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Choineczki i Łosiek pięknoty :)A prezenty - rewelacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń