poniedziałek, 16 stycznia 2012

...co Malutka robi w wolny weekend?

Witajcie:)
Co Malutka robi w wolny weekend?
Pewnie jak każda z nas: sprząta, gotuje, prasuje i ...scrapuje:)
Oto powstała karteczka na IX wyzwanie w CraftManii.
Okrągła i z ćwiekiem.

Dzięki tej kartce przywołałam zimę za oknem,

 a nie wiosnę.
Choć wiosnę mam cały czas w sercu.
To moja pierwsza okrągła karteczka.
Życzę spokojnego dnia 
i  
obiecuję zajrzeć w tym tygodniu nie raz:)
Buziaki dla wszystkich śpiochów.
Pozdrawiam
Malutka
:)

8 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo energetyczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka sliczna, a snieg za oknem dawno oczekiwany

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka super, czy na brzegach ma przeszycia? Bardzo ciekawe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest warstwowa.
    Baza biała, pomarańczowe koło z falbanką,gaza,papier w paski, papier w kropki, napis zostały przeszyte na mojej wysłużonej niezawodnej maszynie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle optymistyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka kolorowa i wesoła - i dobrze! Niech grzeje serca w ten zimowy czas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wesołą karteczkę nam zaserwowałaś. Od razu mi raźniej na duszy :)

    OdpowiedzUsuń