środa, 18 stycznia 2012

...ocieplacz- wymianka...

Witajcie:)
Dziękuje Wam za komentarze pod ostatnim postem.
Jesteście niesamowite:)
Ladybug zaproponowała wymiankę.
Oczywiście nie odmówiłam.
A co było przedmiotem?
Oto i one:
...broszunie...
...ocieplacz i podkładka...
...wszystko razem tak się prezentuje...
Do tego dołączyłam przydasie i coś słodkiego:)
Nie zdążyłam zrobić zdjęcia:(
Ladybug zaszczyciła mnie fartuszkiem na lodówkę, 
który prezentuje się wyśmienicie.
Sami zobaczcie:)
 Notesikiem, w którym będę robić listy zakupów.
Zostałam również obdarowana ogromną ilością przydasi,
 którymi jako papierowa maniaczka jest zadowolona
 i
 na bank się nie zmarnują
Dziękuję za super wymiankę.
Wieczorem siedziałam i wzdychałam.
Narodziły się nowe projekty.
Tylko mieć czas na ich realizację.
Może się uda.
Wszystkim życzę cudownego zimowego dzionka.
Pozdrawiam
Malutka
:)

10 komentarzy:

  1. Fantastyczna wymiana :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała i inspirująca wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ocieplacz, kwiatki i podkladka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wszystko, te Twoje ocieplacze są wystrzałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka bardzo udana :) Ocieplacz jest przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka!!!
    Świetna wymianka :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje ocieplacze są cudne! aż cieplej się pod serduchem robi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ocieplacze robisz a i broszki niczego sobie, Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!Czeka mnie dzisiaj zabawa karnawałowa u dzieci,oj nie chce mi się... jak masz ochotę, to zapraszam po wyróżnienie!paap

    OdpowiedzUsuń